صادرات محصولات لبنی از استان مرکزی ۲٫۵ برابر افزایش یافت
به گزارش تجارت جنوب آنلاین از مرکزی، محمد فتاحی افزود: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۴۷۵ تن انواع محصولات لبنی در قالب ۱۸ محموله با نظارت ادارهکل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شده که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته است.
وی ادامه داد: در بهار سال جاری ۱۶۲ تن آلایش مرغی در قالب ۹ محموله با نظارت ادارهکل دامپزشکی استان مرکزی از این استان به خارج از کشور صادر شده است. در این بازه زمانی ۶۹۲ تن تخممرغ خوراکی در قالب ۲۸ محموله به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی اظهار داشت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۱۰۴ هزار و ۹۳۰ قطعه آبزیان زینتی در قالب ۸ محموله از این استان به خارج از کشور صادر شد که در این بخش ۵۷ درصد افزایش ایجاد شده است. همچنین ۶۱۸ تن خوراک و مکمل آبزیان در قالب ۲۴ محموله از استان به خارج از کشور صادر شد.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰