هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی برای رفع چالش‌های انتقال گاز در هرمزگان

هرمزگان - جلسه هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی برای رفع چالش‌های انتقال گاز در هرمزگان در دفتر مدیرکل بحران استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، در راستای نشست‌های گذشته جلسه ای در دفتر مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تشکیل گردید.

در این نشست که با محوریت رفع چالش‌های حوزه انتقال گاز و پایداری زیرساخت‌های انرژی استان، مدیرکل امور شهری و شوراها، مدیرکل امور روستایی و شوراها حضور داشتند.

مدیران حاضر در جلسه با تأکید بر اهمیت پایداری انتقال گاز به‌عنوان زیرساخت حیاتی استان، بر همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها در رفع موانع و تأمین شرایط ایمن برای تداوم انتقال گاز تأکید کردند.