×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت در بحث واگذاری پروژه‌ها هیچگونه هدف درآمد زایی ندارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان:

رئیس سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی استان هرمزگان گفت: دولت در ارتباط با مساله واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی هیچ‌گونه هدف درآمد زایی ندارد و هدف تنها تحقق مردمی کردن اقتصاد است .

صالح دریانورد در جلسه شورای اداری شهرستان بندرلنگه ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: میز خدمت یکی از مواردی است که رئیس جمهور بر استقرار آن تاکید ویژه ای دارند تا فرآیند انجام خدمات به مردم تسهیل شود.
دریانورد ادامه داد: هدف تاسیس میز خدمت تسریع ، شفافیت و تسهیل انجام خدمات اداری برای مردم است.
وی با بیان اینکه امکان دریافت خدمات به صورت الکترونیکی در بعضی از دستگا‌ههای استان وجود دارد گفت: رئیس جمهور تا پایان آذر برای ایجاد میز خدمت الکترونیکی فرصت قائل شده است.
رئیس سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی استان هرمزگان تصریح کرد: یکی از رویکردهای مهم دولت واگذاری پروژههای جدید، نیمه تمام و قابل بهره برداری با استفاده از ساز و کار مشارکت عمومی و خصوصی به اشخاص حقیقی و خصوصی است .
دریانورد با بیان این نکته که تسهیل‌گری و زمینه سازی برای ورود بخش خصوصی یکی از اهداف دولت است گفت: سه قوه کشور در تحقق این امر به طور همدل تلاش می کنند.
وی ضمن تاکید بر این نکته که استان هرمزگان از نظر سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه تامین آب در کشور پیشتاز است افزود: امروز تصمیم در این راستا احداث آب‌شیرین‌کن با ظرفیت تولید حدود سه هزار متر مکعب، توسط بخش خصوصی کلید خورده است .
رئیس سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی استان هرمزگان گفت: دولت در ارتباط با این مساله هیچ‌گونه هدف درآمد زایی ندارد و هدف تنها تحقق مردمی کردن اقتصاد است.
دریانورد با بیان اینکه اعتماد و حمایت از بخش‌خصوصی موفقیت استان را در پی دارد گفت: بندر آفتاب در شهرستان بندر‌لنگه که توسط بخش خصوصی احداث شده است یک الگوی ملی می باشد که نشان از موفقیت و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.
رئیس سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی استان هرمزگان تصریح کرد: منطقه ویژه و پالایشگاه موجود در لاوان محرک اقتصادی شهرستان بندر‌لنگه به حساب می‌آیند.
دریانورد با اشاره به اینکه دریا همسایه ثروتمندی برای استان محسوب می شود و باید از آن نهایت استفاده را کرد عنوان کرد: از ظرفیت دریا می‌توان به مواردی نظیر پرورش ماهی در دریا، حمل‌ونقل دریایی و تامین آب شرب اشاره کرد.
وی با بیان اینکه بزرگترین واحد پرورش ماهی و میگو در بندر لنگه قرار دارد عنوان کرد: پرورش ماهی در دریا به منظور تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن در طول برنامه ششم از جمله مواردی است که در برنامه دولت قرار دارد.
رئیس سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی استان هرمزگان ضمن بیان این نکته که وجود گاز در مناطق به این معنی است که می توان صنایع بزرگ را در این مناطق با هزینه اولیه کم‌تر احداث کرد گفت: میدان گازی جدید کیش یکی از موارد مهم محرک صنعتی و ارائه خدمات محسوب می‌شود.
وی با اشاره به این نکته که آب رابطه مستقیمی با پایداری جمعیت دارد تصریح کرد: بیشترین علت مهاجرت در طول تاریخ نبود و کمبود آب مربوطه بوده است و امروز در این شهرستان پروژه‌های متعددی در خصوص تامین آب شرب مردم افتتاح شد و امید است این موضوع باعث پایداری جمعیت و رضایتمندی مردم گردد ..
در پایان رئیس سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی استان هرمزگان طی مراسمی از کارمندان نمونه دستگاههای دولتی شهرستان بندرلنگه تجلیل به عمل آورد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo