×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تمام عوامل اجرایی انتخابات در شعب، تست کرونا خواهند داد

به گزارش تجارت جنوب انلاین، احمد پویافر رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان هرمزگان در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، در خصوص انتخابات پیش رو گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب فراهم است، در 13 شهرستان و 45 شهر و 1300روستا هرمزگان انتخابات برگزار خواهد شد.

احمد پویافر گفت: کمیته امنیت ستاد انتخابات از سه ماه قبل امنیت برگزاری انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم در این راستا را انجام داده است ما سعی کردیم امنیت را در روز انتخابات در همه عرصه ها برقرار کنیم.

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: 1556 شعبه اخذ رای در سطح استان هرمزگان وجود دارد، برای اینکه مردم با خیال راحت بتوانند حماسه ای دیگر را پای صندوق های رای خلق کنند همه در آماده باش هستیم.

پویافر ادامه داد: 34 هزار نفر مسئول و دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند که از این تعداد نزدیک به 9 هزار و 300 نفر مسئول برقراری امنیت در شعب هستند، در تمام نقاط استان رای گیری انجام خواهد شد و تمهیدات لازم برای این امر در نظر گرفته شده است به‌طور مثال برای جزایر تحت پوشش شناورهای خاصی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شعب اخذ رای در مدارس، مساجد یا امکان امنی تعبیه شده اند که امنیت برقرار باشد و مردم با فراغت بال به امر رای گیری مبادرت کنند.

پویافر اذعان کرد: امکانات و لوازم بهداشتی برای عوامل اجرایی در تمام شعب تعبیه شده و تمامی عوامل اجرایی در شعب تست کرونا خواهند داد، ممکن است فردی بیم داشته باشد نسبت به حضور در این اماکن اما یادآور می شوم که دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا مدت ها است که امکان برگزاری ایمن و سلامت برگزاری انتخابات را بررسی می کنند و همه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و در شهر بندرعباس نیز دستگاه‌های اخذ رای الکترونیک دائما ضد عفونی خواهند شد.

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان هرمزگان ادامه داد: بدون حضور رسانه ها امورات مربوط به سلامت انتخابات این‌گونه پیش نمی‌رفت، در این روزها شاهد همکاری تنگاتنگ رسانه‌ها هستیم، به مردم این اطمینان را می دهیم که با همکاری رسانه ها به عنوان رکن اصلی در کنار ستاد امنیت، همه امورات به خوبی پیش خواهد رفت.

پویافر در پایان گفت: در راه های دور و روستاهای صعب العبور و روستاهای دور دست برای برگزاری انتخابات امکاناتی لازم بود که به یاری خدا فردا این امکانات اعزام می شود تا انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

برچسب ها :