ایستگاه دوم تقویت فشار گاز شهرک صنعتی خیرآباد اراک وارد مدار شد
به گزارش تجارت جنوب آنلاین از مرکزی، محمدرضا سمیعی افزود: ظرفیت ایستگاه دوم تقویت فشار گاز شهرک صنعتی خیرآباد ۳۰ هزار مترمکعب است و با استفاده از تجهیزات بروز و استانداردهای فنی روز کشور طراحی و اجرای شده و وارد مدار شده است.
وی ادامه داد: این پروژه نقش مهمی در تأمین پایدار انرژی دارد و راهاندازی آن امکان توزیع مطلوبتر گاز و جلوگیری از افت فشار در ساعات اوج مصرف را فراهم میکند و موجب افزایش بهرهوری واحدهای صنعتی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار داشت: ایستگاه دوم تقویت فشار شهرک صنعتی خیرآباد با هدف ارتقاء ضریب اطمینان در توزیع گاز، پاسخگویی به نیاز روزافزون صنایع و بهبود کیفیت خدماترسانی به بهرهبرداری رسید.
سمیعی تصریح کرد: با بهرهبرداری از ایستگاه دوم تقویت فشار گاز شهرک صنعتی خیرآباد، علاوه بر تقویت زیرساختهای انرژی، زمینه توسعه سرمایهگذاری و تثبیت فعالیت صنایع در شهرک صنعتی خیرآباد فراهم میشود.
وی بیان داشت: توسعه متوازن شبکه گازرسانی، افزایش پایداری و ارتقاء ایمنی خطوط انتقال از اولویتهای اصلی این شرکت است و اجرای پروژههای مشابه در سایر نقاط استان مرکزی نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰