×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرده برداری احمد مرادی از فساد در عملکرد مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس و انتقاد شدید از نحوه جذب نیروهای بومی و ماندگار

به گزارش تجارت جنوب انلاین، شب گذشته احمد مرادی در یک لایو اینستاگرامی از عملکرد مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس انتقاد کرد و گفت:جناب آقای دادور؛چرا برادرت را به عنوان مشاور خودت انتخاب کرده اید در حالی که شاید اصلاً در پالایشگاه حضور هم نداشته باشد و حقوق نجومی دریافت میکند ولی جوانان این استان برای جذب شدن در این پالایشگاه سالها پشت خط گذاشته اید.

وی ادامه داد:چرا همه اقوام و خویشاوندان خود را از استان دیگر آورده ای و جذب پالایشگاه کرده ای در حالی که جوانان نخبه زیادی از هرمزگان نمی‌توانند در این پالایشگاه عظیم جذب شوند.

جناب اقای دادور؛ روابط عمومی شما به عنوان یک نیروی غیر بومی با حقوق ماهیانه ۳۰ میلیون تومان در پالایشگاه فعالیت می‌کند، آیا نیروی دیگری در استان نبود که بتوانید از آن استفاده کنید؟

چه ضرورتی است که نیروهای پروازی بیاورید و در هتل‌های شهر اسکان دهید؟ همه این هزینه ها از بیت المال بوده و هست و باید در مقابل این هزینه های گزاف و بی مورد جوابگو باشید.

پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس سال ۸۵ استارت آن خورد و بعد از ۱۱ سال افتتاح شد و اگر قرارگاه خاتم نبود هنوز هم افتتاح نمی شد و شما نمی توانستید افتتاح کنید باید از قرارگاه‌خاتم تشکر کرد که این پالایشگاه را افتتاح کرد.

شما اگر می خواهید نیرو جذب کنید از پالایشگاه نفت بندرعباس یاد بگیرید که با هماهنگی با مجمع نمایندگان استان و استانداری، ۷۰ درصد نیروی بومی و ۳۰ درصد نیروی غیر بومی ماندگار در استان جذب کرده است.

شما به شعور مردم هرمزگان توهین کرده اید ولی در ظاهر صحبت‌های دیگری مطرح می‌کنید و مردم فریب حرفهای شما را نخواهند خورد.

پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس چقدر به ورزش استان کمک کرده است؟ تنها یک تیم بسکتبال بانوان بود که آن را هم رها کردید و هیچ کمکی نکرده اید در حالی که باید تیم های زیادی را تغذیه و حمایت کنید اما سهم ورزش از این پالایشگاه بزرگ صفر بوده است.

در حالی که آجیل شب عید شما هم از بیرون از استان و بالای یک میلیارد خرید کرده اید آیا نباید این هزینه در استان انجام می شد.

جناب اقای استاندار شما نیز موظف هستید از حق و حقوق مردم هرمزگان دفاع کنید و این کار باید با همراهی مجمع نمایندگان استان انجام شود.

باید از فولاد هرمزگان تقدیر و تشکر کرد که خودشان پیگیر برطرف کردن کمبودهای استان هستند و در حوزه مسئولیت های اجتماعی بسیار خوب عمل کرده اند، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس هم باید از شرک فولاد یاد بگیرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیر عامل نفت ستاره خلیج فارس گفت :مردم از از این نابرابری و بی عدالتی خسته شده اند لطفا به شعور مردم هرمزگان بیش از این توهین نکنید.

5هزار میلیارد تومان را در الومینیوم می خواستند مفت و مجانی بالا بکشند اما اجازه ندادیم و از حلقوم انها بیرون کشیدیم، بیش از 500 میلیارد تومان در سازمان منطقه ازاد قشم بالا کشیدند و جلو انها را گرفتیم، دیگر اجازه نمی دهیم در پالایشگاه نفت ستاره این اتفاق بیفتد.

هر کجا گزارشی واصل کنیم که تخلفاتی در حال انجام هست با قدرت جلوی ان خواهیم ایستاد و با ان برخورد میکنیم.

برچسب ها :