×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
تخصیص اعتبار ویژه برای تسریع در تکمیل پروژه های میناب

به گزارش تجارتجنوب انلاین، فریدون همتی پس از بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان میناب، با اشاره به پروژه ورزشگاه 10 هزار نفری شهرستان میناب، عنوان کرد: این ورزشگاه از پروژه‌های ملی وزارت ورزش و جوانان است و تاکنون پیگیری‌های بسیاری برای تکمیل این پروژه از طریق برگزاری جلسات در وزارت ورزش و جوانان داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای برنامه‌ریزی جدید برای تکمیل این پروژه، به زودی نشست هایی با وزیر ورزش و جوانان، خواهیم داشت تا با تصمیم‌گیری جدید، هرچه سریعتر این طرح به نتیجه برسد.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به هزینه های بسیاری که این پروژه دارد، برای تکمیل آن به صورت فاز به فاز برنامه‌ریزی شده است.

همتی با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان میناب، تصریح کرد: برای این طرح تخصیص اعتبار خوبی داشته‌ایم تا روند تکمیل و اجرای آن تسریع شود.

وی گفت: تکمیل دیگر پروژه‌های شهرستان میناب نیز مورد پیگیری جدی قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم تا اعتبارات مورد نیاز به موقع تخصیص یابد و پروژه‌های مهم و دارای اولویت این شهرستان به سرعت آماده بهره‌برداری شوند

تعریض محور میناب – سندرک به طول ۴۰ کیلومتر

استاندار هرمزگان عصر امروز در ادامه بازدید از پروژه های شهرستان میناب و همچنین سفر به شهرستان بشاگرد، به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، دستور داد تعریض و اجرای محور میناب – سندرک به طول ۴۰ کیلومتر در دستور کار قرار گیرد.

این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر پیش بینی شده که در قطعه اول بیش از ۷ کیلومتر در حال احداث است.

پروژه مذکور در سال ۱۳۹۸ به دست استاندار هرمزگان کلنگ زنی و اجرای فاز اول به میزان بیش از ۷ کیلومتر بعد از حوزه شهر به عرض ۱۱ متر به مبلغ بیش از ۱۲ میلیارد تومان، از خرداد ۱۳۹۹ برای مدت یک سال به پیمانکار واگذار و شروع شد.

استاندار هرمزگان روند اجرای این پروژه را مثبت ارزیابی کرد.

وی پیشرفت فعلی پروژه را ۶۰ درصد عنوان کرد و دستور داد: با توجه به عدم تزریق به موقع اعتبار به کارگاه که منجر به کند شدن این پروژه شده است، اقدام لازم صورت گیرد.

دکتر همتی همچنین به فرماندار ويژه میناب و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نیز دستور داد تا مشکل سیمان و سوخت این پروژه رفع شود.

دستور استاندار هرمزگان برای تامین برج نور و روشنایی استادیوم ورزشی شهید جهانگیر امینی شهرستان میناب

استادیوم  ورزشی شهید جهانگیر امینی شهرستان میناب دارای چمن طبیعی است اما با مشکلات روشنایی روبرو بوده که طبق دستور استاندار هرمزگان مقرر شد، روشنایی و برج نور آن در اسرع وقت جهت استفاده جوانان این شهرستان تامین شود.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از این پروژه با تعدادی از جوانان و ورزشکاران شهرستان میناب گفتگو و به درخواست های آنان پاسخ داد.

استاندار هرمزگان گفت: جوانان شهرستان میناب، استعدادهای درخشانی در زمینه ورزش دارند که زیرساخت های لازم باید برای آنان تامین شود.

بی توجهی در تکمیل به موقع پروژه ها موجب هدر رفت سرمایه ها می شود

فریدون همتی با بیان اینکه اعتبارات هنگفتی بابت برخی پروژه های نیمه تمام هزینه شده است، تصریح کرد: بی توجهی و عدم پیگیری در تخصیص و جذب اعتبارات، منجر به هدر رفت سرمایه ها می شود.

استاندار هرمزگان دستور داد: فرماندار ويژه میناب و مدیرکل راه و شهرسازی استان، پیگیری لازم را برای ادامه اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان میناب، انجام دهند.

پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان میناب در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع آغاز و برای تکمیل آن ۵ میلیارد تومان هزینه شده و ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب ها :