منشور تحول روابط عمومی ایران با هدف ایجاد تحول بنیادین در روابط عمومی و ارتقای جایگاه آن در سازمانها و جامعه، توسط متخصصان روابط عمومی کشور تدوین و منتشر شد. این منشور که شامل ۹ ماده است، چارچوبی جامع برای ارتقای عملکرد، اثربخشی و مدیریت نظام ارتباطات سازمانها (اعم از دولتی، نیمه دولتی و خصوصی) ارائه میدهد.
گلستان- شبیر دائمی، فعال در حوزه روابط عمومی با ۳۰ سال تجربه در دانشگاه آزاد اسلامی و رسانههای معتبر، در آیین افتتاحیه بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران که در ۸ اسفند برگزار میشود، تکریم میگردد.
هرمزگان - مدیران و روسای روابطعمومی شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت های پالایش نفت خصوصی کشور در نشستی به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس به آسیب شناسی و هدف شناسی در اطلاع رسانی در روابط عمومی ها پرداختند.
برترین های روابط عمومی پخش فرآورده ای نفتی ایران در آیین پایانی نخستین جشنواره روابط عمومی های صنعت نفت کشور معرفی شدند.
هرمزگان - علیداد واحدی، مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، از دست معاون رئیسجمهور نشان عالی مسئولیتهای اجتماعی را دریافت کرد. این نشان به پاس تلاشهای او در ترویج و اجرای مسئولیت اجتماعی در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اهدا شد.
تزلزل اعتماد معمولاً از عدم همدلی با دیگران آغاز میشود که میتواند منجر به اختلال در ارتباطات، ارتباطات نادرست و ناقص، نابردباری و کاهش تحمل و درک صحیح دیگران و اجتناب از حمایت، احساس انزوا و تنهایی و یاس اجتماعی، عدم مشارکت و ایجاد قضاوتهای نادرست درباره نیتها و رفتارهای مسئولان و مدیران شود. نویسنده کتاب روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی با بیان این جمله، اعتماد را کلید اصلی ایجاد روابط پایدار و مؤثر دانست و گفت: ما باید در نظام حکمرانی و ارتباطات سه سویه جامعه،دولت و ذینفع اضلاع اصلی اعتماد را تکمیل کنیم. وی در ادامه گفت: اصالت، منطق و همدلی از اصول اساسی اعتماد آفرینی در نظام ارتباطات یکپارچه کشور هستند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به ارتباط دوسویه و تعامل گرایانه استانداری با رسانه ها گفت: از ابتدای خدمت در استانداری تهران تا کنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده ایم.
با روز کار آمدن و استقرار دولت چهاردهم کنشگران، فعالان دانشگاهی وجامعه نخبگان کشورپس از رصد وضعیت موجود دلسوزانه نسبت به ارایه پیشنهاداتو راهکارهایی برای کمک به وفاق ملی پا به میدان گذاشتند و در همین راستا دانشگاهیان،اساتید واقشار مختلف دست به قلم شدند و مدیران را جهت تحقق شعار دولت هدایت کردند.
حمید شکری خانقاه، مدیر و مشاور ارتباطات راهبردی و مدرس دانشگاه در نامه ای خطاب به دکتر پزشکیان رئیس جمهور دولت چهاردهم تاکید کرده است: در دولت وفاق ملی، ضرورت دارد با «بازمعماری و باز طراحی» «نظام ارتباطات یکپارچه و روابط عمومی» کشور اقدامی جدی و عاجل به عمل آید.
هرمزگان - مریم پاسالار، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس در نخستین جشنواره برترین های تجربه نگاری روابط عمومی ها در استان تهران حائز رتبه برتر شد.