هرمزگان - شهردار بندرعباس در حاشیه جشن مبعث، از افتتاح پارک آزادگان پس از بازسازی و اضافه شدن امکانات تفریحی جدید خبر داد. این پارک که یکی از بوستانهای قدیمی شهر به شمار میرود، طی چهار ماه عملیات بهسازی با هزینهای بالغ بر دو میلیارد تومان بازسازی شده و اکنون به فضایی جذاب و مجهز برای استفاده شهروندان تبدیل شده است.
هرمزگان - شهردار بندرعباس، در نشست خبری امروز اعلام کرد: از عید مبعث تا عید انقلاب، شهرداری بندرعباس برنامههای گستردهای را با اعتبار پنج هزار و دویست میلیارد تومان آغاز کرده است.
هرمزگان - امروز، شهرداری بندرعباس در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی، عملیات احداث دو پل مهم در ورودی شهر را آغاز کرد.
هرمزگان - در آستانه شب یلدا، بزرگترین آبنمای کف خشک موزیکال جنوب کشور با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس، جمعی از مسئولان استانی، خبرنگاران و مردم بندرعباس در بلوار ساحلی بندرعباس افتتاح شد.
هرمزگان - شهردار بندرعباس در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته هرمزگان، ضمن تبریک روز حملونقل در تاریخ 26 آذرماه به تمام فعالان حوزه حملونقل ریلی، هوایی، زمینی و دریایی، از اقدامات و برنامههای شهرداری برای بهبود خدمات حملونقل شهری خبر داد.
هرمزگان - مهدی نوبانی طی پیامی 26 آذرماه (روز ملی حمل و نقل و رانندگان) را به رانندگان درون شهری و برون شهری تبریک گفت.
هرمزگان - نشست صمیمانه رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار بندرعباس با سفیر جمهوری خلق چین در ایران در دفتر شهردار برگزار شد.
هرمزگان - شهردار بندرعباس در پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت.
هرمزگان - شهردار بندرعباس از آغاز عملیات اجرایی زمین ورزشی در محله بهشت زهرا بندرعباس با اعتبار ۶ میلیارد تومانی خبر داد.
هرمزگان - شهرداری بندرعباس به مناسبت روز جهانی رفع تبعیض از معلولان، 2 دستگاه ون ویژه حملونقل معلولان را رونمایی کرد. این اقدام در همکاری با اداره کل بهزیستی هرمزگان و اداره فرهنگی ورزشی شهرداری صورت گرفت.