• تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 22 - June - 2026
  • ساعت :

    انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان

    امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه برای ارتقای تعامل رسانه و روابط عمومی در هرمزگان
    26 خرداد 1405

    امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه برای ارتقای تعامل رسانه و روابط عمومی در هرمزگان

    هرمزگان - در حاشیه نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان، تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه تعاملات علمی و حرفه‌ای میان رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و مراکز دانشگاهی و همچنین برگزاری یک همایش علمی و تخصصی در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به امضا رسید.

    نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان برگزار شد؛ خانه شیوا حامی برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای
    25 خرداد 1405

    نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان برگزار شد؛ خانه شیوا حامی برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای

    هرمزگان - نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات در بندرعباس برگزار شد؛ رویدادی که با حمایت مجموعه «خانه شیوا» و با هدف تقویت تعامل رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها و پاسداشت جایگاه این حوزه شکل گرفت.

    رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان: رسانه و روابط عمومی دو بال آگاهی‌بخشی و توسعه استان هستند
    25 خرداد 1405

    رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان: رسانه و روابط عمومی دو بال آگاهی‌بخشی و توسعه استان هستند

    هرمزگان - رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان با تأکید بر ضرورت تقویت تعامل میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها، گفت: بسیاری از چالش‌های توسعه‌ای هرمزگان ریشه در ضعف اطلاع‌رسانی، شفافیت و معرفی ظرفیت‌های استان دارد و همکاری مؤثر رسانه و روابط عمومی می‌تواند زمینه‌ساز امیدآفرینی، اعتماد عمومی و پیشرفت استان باشد.

    ترکیب هیئت‌رئیسه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان مشخص شد
    2 خرداد 1405

    ترکیب هیئت‌رئیسه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان مشخص شد

    هرمزگان - پس از تأیید رسمی مجامع عمومی و فوق‌العاده انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان از سوی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نخستین نشست هیئت‌مدیره و بازرسان این تشکل با دستور کار تعیین هیئت‌رئیسه برگزار و اعضای هیئت‌رئیسه دوره جدید معرفی شدند.

    ترکیب جدید هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان مشخص شد
    3 اسفند 1404

    ترکیب جدید هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان مشخص شد

    هرمزگان - اعضای جدید هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان با رأی اعضا در مجمع عمومی نوبت فوق‌العاده و عادی این انجمن انتخاب شدند.

    همدلی رسانه‌ها در مسیر پیشرفت؛ «جام رسانه امید» نماد اراده جمعی اهالی رسانه
    27 آبان 1404

    همدلی رسانه‌ها در مسیر پیشرفت؛ «جام رسانه امید» نماد اراده جمعی اهالی رسانه

    هرمزگان - دبیر انجمن روزنامه‌نگاران استان هرمزگان، در حاشیه برگزاری «جام رسانه امید» که به همت سازمان بسیج رسانه کشور در حال برگزاری است، گفت: جام رسانه امید، میعادگاهی برای اثبات اراده و همدلی اهالی رسانه در مسیر اعتلای ایران اسلامی است.

    احداث برج رسانه هرمزگان باید در اولویت متولیان قرار گیرد
    21 مرداد 1404

    احداث برج رسانه هرمزگان باید در اولویت متولیان قرار گیرد

    هرمزگان - در آیین تجلیل از اصحاب رسانه هرمزگان توسط شهرداری بندرعباس، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان با تأکید بر کم‌توجهی تاریخی به فعالان رسانه، احداث برج رسانه را راهکاری ماندگار برای جبران این غفلت و تقویت زیرساخت‌های مطبوعات دانست.

    امنیت شغلی خبرنگاران در اولویت قرار گیرد
    18 مرداد 1404

    امنیت شغلی خبرنگاران در اولویت قرار گیرد

    هرمزگان - انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان در پیامی به مناسبت هفته خبرنگار بر ضرورت حفظ شأن ،کرامت و جایگاه خبرنگاران و فعالان رسانه تاکید کرد.

    هم‌افزایی دولت و رسانه؛ نقطه آغاز تعامل تازه با تشکل‌های صنفی در هرمزگان
    9 مرداد 1404

    هم‌افزایی دولت و رسانه؛ نقطه آغاز تعامل تازه با تشکل‌های صنفی در هرمزگان

    هرمزگان - در نشستی صمیمانه میان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، بر تقویت تعاملات میان دولت و تشکل‌های صنفی تأکید شد؛ نشستی که از نگاه مدیرکل، نه جلسه‌ای اداری، بلکه آغازی برای همکاری‌های راهبردی عنوان شد.

    سومین سالگرد درگذشت خبرنگار خوشنام هرمزگان «سید علی علوی» برگزار شد +فیلم
    28 آبان 1403

    سومین سالگرد درگذشت خبرنگار خوشنام هرمزگان «سید علی علوی» برگزار شد +فیلم

    هرمزگان - تشکل‌های صنفی رسانه‌ای استان هرمزگان (انجمن صنفی روزنامه نگاران، انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات و رسانه‌ها و خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان) با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان در اقدامی ارزشمند، یاد خبرنگار خوشنام هرمزگان، سید علی علوی را گرامی داشتند.

    برو بالا