هرمزگان - در حاشیه نخستین هماندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان، تفاهمنامهای با هدف توسعه تعاملات علمی و حرفهای میان رسانهها، روابط عمومیها و مراکز دانشگاهی و همچنین برگزاری یک همایش علمی و تخصصی در حوزه ارتباطات و اطلاعرسانی به امضا رسید.
هرمزگان - نخستین هماندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات در بندرعباس برگزار شد؛ رویدادی که با حمایت مجموعه «خانه شیوا» و با هدف تقویت تعامل رسانهها و روابط عمومیها و پاسداشت جایگاه این حوزه شکل گرفت.
هرمزگان - رئیس هیئتمدیره انجمن صنفی روزنامهنگاران هرمزگان با تأکید بر ضرورت تقویت تعامل میان رسانهها و روابط عمومیها، گفت: بسیاری از چالشهای توسعهای هرمزگان ریشه در ضعف اطلاعرسانی، شفافیت و معرفی ظرفیتهای استان دارد و همکاری مؤثر رسانه و روابط عمومی میتواند زمینهساز امیدآفرینی، اعتماد عمومی و پیشرفت استان باشد.
هرمزگان - پس از تأیید رسمی مجامع عمومی و فوقالعاده انجمن صنفی روزنامهنگاران هرمزگان از سوی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نخستین نشست هیئتمدیره و بازرسان این تشکل با دستور کار تعیین هیئترئیسه برگزار و اعضای هیئترئیسه دوره جدید معرفی شدند.
هرمزگان - اعضای جدید هیئتمدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامهنگاران استان هرمزگان با رأی اعضا در مجمع عمومی نوبت فوقالعاده و عادی این انجمن انتخاب شدند.
هرمزگان - دبیر انجمن روزنامهنگاران استان هرمزگان، در حاشیه برگزاری «جام رسانه امید» که به همت سازمان بسیج رسانه کشور در حال برگزاری است، گفت: جام رسانه امید، میعادگاهی برای اثبات اراده و همدلی اهالی رسانه در مسیر اعتلای ایران اسلامی است.
هرمزگان - در آیین تجلیل از اصحاب رسانه هرمزگان توسط شهرداری بندرعباس، رئیس هیئتمدیره انجمن صنفی روزنامهنگاران استان با تأکید بر کمتوجهی تاریخی به فعالان رسانه، احداث برج رسانه را راهکاری ماندگار برای جبران این غفلت و تقویت زیرساختهای مطبوعات دانست.
هرمزگان - انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان در پیامی به مناسبت هفته خبرنگار بر ضرورت حفظ شأن ،کرامت و جایگاه خبرنگاران و فعالان رسانه تاکید کرد.
هرمزگان - در نشستی صمیمانه میان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و اعضای هیئتمدیره انجمن صنفی روزنامهنگاران استان، بر تقویت تعاملات میان دولت و تشکلهای صنفی تأکید شد؛ نشستی که از نگاه مدیرکل، نه جلسهای اداری، بلکه آغازی برای همکاریهای راهبردی عنوان شد.
هرمزگان - تشکلهای صنفی رسانهای استان هرمزگان (انجمن صنفی روزنامه نگاران، انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات و رسانهها و خانه مطبوعات و رسانههای هرمزگان) با همکاری اداره کل کتابخانههای استان در اقدامی ارزشمند، یاد خبرنگار خوشنام هرمزگان، سید علی علوی را گرامی داشتند.