باتوجه به اصلاح پست انتقال آسیب دیده ناشی از آتش سوزی هفته جاری، برق برخی محلات شمال و شرق شهر بندرعباس و همچنین جزیره هرمز روز جمعه ۷ آبان از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح قطع می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان گفت: امسال در هفته دولت ۷۹ میلیاد تومان پروژه افتتاح خواهد شد که به دنبال این هستیم که تا پایان سال این رقم به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.