فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی شد نیروهای این کشور در جریان عملیاتی که آن را «حمله دفاع از خود» توصیف کرده، چندین هدف نظامی ایران را در جزیره قشم و شهر گروک هدف قرار دادهاند.
هرمزگان - با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پیام رضایی بهعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب شد؛ تغییری که در ادامه تحولات مدیریتی اخیر، بار دیگر توجهها را به روند انتصابات در این منطقه جلب کرده است.
هرمزگان - محمد رضا پازند مهر،رئیس فدراسیون،در حکمی آقای جواد فیضی را به عنوان رئیس هیات ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم منصوب کرد.
هرمزگان - انتشار بوی شدید و نامطبوع گاز در روستای زینبی و مناطق اطراف در شهرستان قشم، موجی از نگرانی میان ساکنان ایجاد کرده و مردم با اعتراض به این وضعیت، خواستار ورود فوری مسئولان برای شناسایی منشأ آلودگی و پایان دادن به این شرایط شدند.
هرمزگان - همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر، واحد بخار نیروگاه قشم به بهرهبرداری رسید تا نخستین نیروگاه سیکل ترکیبی استان هرمزگان با ظرفیت نهایی ۵۰۰ مگاوات، نقش مؤثری در تقویت شبکه برق کشور، تأمین پایدار انرژی و توسعه زیرساختهای حیاتی جزیره قشم ایفا کند.
قشم - با بهرهبرداری از واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی قشم، نخستین نیروگاه سیکل ترکیبی استان هرمزگان با ظرفیت نهایی ۵۰۰ مگاوات به طور کامل وارد مدار تولید شد؛ پروژهای راهبردی که علاوه بر تأمین پایدار برق، نقش مهمی در تقویت شبکه سراسری و تولید همزمان آب ایفا میکند.
هرمزگان - طی حکمی از سوی محمدرضا کلائی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی کمالی، عضو موظف هیئت مدیره، بهعنوان قائممقام مدیرعامل و سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان منصوب شد. این انتصاب در راستای تقویت ساختار مدیریتی و تسریع در اجرای برنامههای توسعهای سازمان انجام شده است.
هرمزگان - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، در آیین معارفه با ابراز عشق و تعهد صادقانه به مردم و جزیره قشم در مراسم تودیع و معارفه با تأکید بر کار، خدمت و اصلاح فرایندها گفت: ما در اینجا نه به دنبال ادبیات و نه به دنبال قدرت، بلکه فقط به دنبال کار و خدمت صادقانه، اصلاح فرآیندها و تسهیل امور سرمایه گذاران و مردم هستیم و تلاش برای توسعه جزیره جزو اصول بنیادین سازمان خواهد بود.
هرمزگان - دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در آیین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اظهار داشت: تلاشهای ارزشمندی در دوره گذشته صورت گرفته است و در دوره جدید با بهرهگیری از نیروهای متخصص و باتجربه، به دنبال ایجاد تحولی بنیادین در این منطقه هستیم.
هرمزگان - با حکم «محمدرضا عارف» معاون اول رییس جمهور ، «محمد رضا کلائی» به عنوان «مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم» منصوب و علی کمالی جایگزین فریدون فدایی دولت در هیات مدیره شد.