هرمزگان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان که از نخستین ساعات پس از بمباران زیرساختهای آبرسانی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک در محل حادثه حضور یافته است، آخرین اقدامات برای رفع بحران قطع آب در این منطقه را تشریح کرد.
هرمزگان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، با اشاره به سیاستهای دوگانه و جنایتکارانه آمریکا، ابعاد تازهای از حمله تروریستی بامداد چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ به زیرساختهای حیاتی شهرستان سیریک را تشریح کرد.
هرمزگان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تخریب دو مخزن اصلی ذخیره آب در بخش بمانی شهرستان سیریک بر اثر حمله موشکی نیروهای آمریکایی خبر داد.
هرمزگان - در آئینی با حضور معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، فرماندار و امام جمعه، جمعی از مردم و مسئولان، پروژههای آبرسانی شهرستان سیریک با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.
هرمزگان - عملیات آواربرداری واحدهای مسکونی تخریبشده ناشی از سیلابهای اخیر در شهرستان سیریک، با بهکارگیری ماشینآلات سنگین بنیاد مسکن آغاز شد.
هرمزگان - استقبال چشمگیر بیش از ۳۵ هزار نفر از یک رویداد فرهنگی در بندرعباس، بار دیگر ثابت کرد که این شهر نهتنها از ظرفیت بالایی در برگزاری برنامههای هنری برخوردار است، بلکه بهواسطه حضور مخاطبان آگاه، تهیهکنندگان خلاق و مدیران فرهنگی کارآزموده، میتواند به الگوی موفقی از توسعه فرهنگی در جنوب کشور تبدیل شود. این استقبال گسترده همچنین زمینه را برای گسترش چنین برنامههایی، از جمله اجرای "این سیریک"، در سایر شهرستانهای استان هرمزگان فراهم کرده است.
هرمزگان - «فریاد العطش» سیریک و جاسک از تریبون نماز جمعه بندرعباس بلند شد. آیتالله محمد عبادیزاده با انتقاد از تأمین آب آشامیدنی با تانکرهای یک تا دو ماهه، آن را «غیرقابل قبول» دانست و تأکید کرد: رفع تشنگی مردم این دو شهرستان باید اولویت نخست مسئولان هرمزگان باشد.
هرمزگان - عملیات اجرایی ایجاد کمپ گردشگری در ساحل کوهستک شهرستان سیریک باهدف توسعه زیرساختهای گردشگری و رونق اقتصادی آغاز شد.
هرمزگان - در بازدید مشترک مدیرکل بحران استانداری هرمزگان، فرماندار سیریک، معاون بهره برداری آبفا و مدیر امور آبفای سیریک، وضعیت تامین آب این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
هرمزگان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، از اجرای برنامه ملی "نذر خدمت ۷" و برگزاری کاروانهای سلامت در شهرستانهای سیریک و بشاگرد خبر داد.