هرمزگان - استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح پل شبدری تقاطع شهید رضا زارعی، ضمن قدردانی از مشارکت شهرداری و بخش خصوصی، از این پروژه به عنوان گامی مهم در کاهش مشکلات ترافیکی بندرعباس و تسهیل رفتوآمد در این کلانشهر یاد کرد.
هرمزگان - شهردار بندرعباس از بهرهبرداری خیابان شهید اللهپرست (شمالی) پس از یک سال و نیم خبر داد. این پروژه شامل بازگشایی ۳۶ متر مسیر، ایجاد فضای سبز، مسیر عابران پیاده، زمین بازی کودکان و دیوارنگارههای بومی است.
هرمزگان - استاندار هرمزگان، در آیین افتتاح خیابان شهید اللهپرست (شمالی) بر لزوم بهسازی محلات قدیمی و حاشیهنشین بندرعباس تأکید کرد و از آغاز مجدد طرحهای بازآفرینی شهری با همکاری نهادهای مرتبط خبر داد.
هرمزگان - دادستان مرکز استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای شهرداری چند منطقه بندرعباس به اتهام ترک فعل در خصوص خصوص نابسامانی در جمع آوری پسماندهای شهری خبر داد.
هرمزگان - با حضور مسئولین نخستین پروژه توریستی تفریحی دهکده ساحلی بندرعباس به بهره برداری رسید.
هرمزگان - شهردار بندرعباس در حاشیه برنامه پاکسازی سواحل بندرعباس با عنوان «سین هشتم»، بر ضرورت مشارکت شهروندان و گردشگران در حفظ نظافت و زیبایی سواحل تأکید کرد و گفت: ساحل بندرعباس تنها متعلق به این شهر نیست، بلکه سرمایهای برای تمام مردم ایران است که باید در نگهداری آن کوشا باشیم.
هرمزگان - شهردار بندرعباس خبر داد: اجرای طرحهای زیباسازی و افزایش امنیت محلههای قدیمی در شب وفات حضرت خدیجه (س)، مراسم یادواره شهدا در محله پشت بند بندرعباس، در کنار حسینیه شهید آرمات برگزار شد.
هرمزگان - بوستان گل محمدی در شهرک پیامبر اعظم با حضور استاندار هرمزگان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس، شهردار منطقه چهار، مردم و خبرنگاران افتتاح شد.
هرمزگان - بوستان گل محمدی در شهرک پیامبر اعظم شهر بندرعباس با حضور مسئولین و حضور پرشور مردم افتتاح شد.
هرمزگان - شهردار بندرعباس از آمادهسازی ۱۳ بوستان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد و بر ارائه خدمات شایسته شهرداری در ایام تعطیلات تأکید کرد.