×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح بوستان افروز شهابی پور/برگزاری جشن بزرگ ایران من در دهه مبارک فجر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس، مدیران و معاونین شهرداری، آقای لی آنگ کنسول چین، آقای هو هایشو وابسته کنسول چین و جمع کثیری از شهروندان شهر بندرعباس به بهره برداری رسید.

جشن بزرگ ایران من نیز همراه با نورافشانی و اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این آیین ضمن تبریک چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: تقویت زیرساخت های سطح شهر و توسعه متوازن محلات در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است.

نوبانی گزارشی در خصوص فعالیت های شهرداری بندرعباس ارائه و اظهار داشت: با همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، ۲۴ پروژه عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و … در دهه فجر به بهره برداری رسید.

شهردار بندرعباس با اشاره به افتتاح پروژه پارک افروز شهابی پور واقع در کوی آزادشهر، خاطر نشان کرد: این پارک در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی و فعالیت آن آغاز شد که در کمتر از ۶ ماه به بهره برداری رسیده است.
نوبانی گفت: مساحت این پارک یک هکتار می باشد که دارای فضای بازی کودکان، پیست پیاده روی، اولین آبنمای حوض خشک و … است.

شهردار بندرعباس در خاتمه بیان کرد: از آنجایی که تلاش مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان است امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم و با بهره برداری از پروژه های دهه فجر در سطح شهر شاهد تحقق این مهم باشیم.

محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در این آیین ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب بیان کرد: تلاش های شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و ایجاد پروژه ها و طرح های عمرانی در شهر قابل تحسین است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: در شهر بندرعباس به ویژه در محلات فضاهای کمی برای نشاط و انگیزه جهت استفاده مردم وجود دارد و شهرداری زمین های بلااستفاده در سطح شهر را شناسایی کند تا مکان هایی برای تفرج و تفریح بویژه در محلات کمتر برخوردار ایجاد نماید.

عبادی زاده تصریح کرد: مردم ما نیازمند مکان هایی برای تفرج، شادابی و نشاط هستند و امیدوارم با تعامل و همفکری بین شهرداری و شورای شهر و دیگر دستگاه های اجرایی مربوطه شاهد رونق، توسعه و آبادانی شهر بندرعباس باشیم.

احمد مرادی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بیان کرد: وظیفه اصلی شهرداری ارائه خدمات عمومی به مردم است و ایجاد چنین فضاهایی عین فایده است.

مرادی گفت: ایجاد چنین فضاهای تفریحی در همه نقاط و محلات سطح شهر ضرورت دارد و هرچقدر برای مردم هزینه کنیم باز هم کم است.

نماینده مردم بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از شهردار بندرعباس و مجموعه شهرداری در ادامه افزود: انصافاً شهردار نیازمند حمایت و پشتیبانی استاندار و تیم استانداری، شورای شهر و همه نمایندگان مجلس می باشد که اگر این سه رکن در کنار مجموعه شهرداری باشند ما شاهد اجرای پروژه ها و طرح های بزرگ در سطح شهر خواهیم بود.

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم بیان کرد: به دلیل شرایط جغرافیایی شهر بندرعباس و نیاز این شهر، کمبود های زیادی در بندرعباس وجود دارد و برای توسعه یکنواخت عمران شهری، تفریحی و گردشگری ما نیازمند کمک همه مسئولین هستیم و با همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی می توانیم خدمت رسانی خوبی به شهروندان داشته باشیم.

جراره گفت: پارک افروز شهابی پور بعد از بهسازی مکان مناسبی برای تفریح شهروندان شده است و در شهر بندرعباس نیز مکان هایی وجود دارند که شاید شهروندان نتوانند استفاده لازم از این مکان ها را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: شهرداری مکان های غیرقابل استفاده شهروندان را شناسایی و از آن برای توسعه شهر بندرعباس استفاده نماید.

جراره در ادامه تصریح کرد: همگی ما به دنبال این هستیم اگر خدمتی در شهر بندرعباس اتفاق می افتد در خور شأن شهروندان باشد و برای توسعه بندرعباس کمک کنیم تا شهر ایده آلی داشته باشیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس در پایان با درخواست از شهروندان در حفظ و نگهداری مکان های تفریحی خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در حفظ و نگهداری مکان های عمومی و تفریحی به مجموعه شهرداری کمک کنند چرا که این مکان ها متعلق به خود آنهاست.

مهدی احمدی شهردار منطقه ۲ نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: ایجاد بستر های مناسب در راستای ارائه خدمات بهینه و موثر به شهروندان ضرورت دارد .

احمدی گفت: با هدف زیباسازی سطح شهر و افزایش سرانه فضای سبز، بوستان افروز شهابی پور یکی از پروژه های مهم شهرداری منطقه ۲ در دهه مبارک فجر می باشد.

شهردار منطقه ۲ افزود: این پروژه به مساحت یک هکتار با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی کمتر از ۶ ماه به بهره برداری رسیده است.

احمدی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های مهمی شامل بازگشایی خیابان ۱۳ هکتاری، ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی، بهره برداری از بوستان افروز شهابی پور و… از پروژه های مهم شهرداری منطقه ۲ می باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدواریم با همراهی اعضای شورای شهر مسئولین استانی و مشارکت شهروندان شاهد توسعه پایدار شهر باشیم.

گفتنی است؛در این مراسم همزمان با شب ۲۲ بهمن گلبانگ الله اکبر نیز نواخته شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo