×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گرانی ها را نمی توان به دلار گره زد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: در تحلیل انقلابی نقاط قوت و ضعف در کنار یکدیگر دیده می‌شوند و نقطه مقابل آن تحلیل ارتجاعی است که فقط نقاط ضعف دیده می‌شود.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: در تحلیل ارتجاعی افراد دائم ناامیدی را القا کرده و با تحقیر کشور، در زمین دشمن بازی می‌کنند. تمامی کشورهای دنیا نقاط ضعفی دارند اما برخی در تحلیل‌های خود نقاط قوت غیرقابل انکار را منکر می‌شوند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: در تحلیل انقلابی درست نمایی جای درشت نمایی را می‌گیرد و و نتیجه آن نشاط و امید جامعه خواهد بود.

وی تحلیل انقلابی را وظیفه علما، خطبا، اصحاب رسانه، گروه‌های مرجع و نخبگان دانست.

حجت الاسلام عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حق و تکلیف خود را ادا کردند و اکنون نوبت مسئولان است ست که با مهار گرانی و تورم افسار گسیخته، به خواسته درست مردم پاسخ دهند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: هرچند می‌دانیم بسیاری از مشکلات ناشی از از دسیسه‌های دشمن است اما همه گرانی‌ها را نمی‌توان به دلار گره زد.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: ایران یکی از کشورهایی است که کمترین مبادلات دلاری را دارد و به همین دلیل افزایش قیمت دلار حداکثر ۲۰ تا ۳۰ درصد می‌تواند در وضعیت موجود تأثیر گذار باشد و این وظیفه دولت است که مسائل اقتصادی را کنترل کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار این نامگذاری را معنادار و مهم توصیف کرد.

به گفته امام جمعه بندرعباس امام حسین (ع) صاحب تبیین اعظم بود که به معنای ترویج بندگی و بازداشتن مردم از گرایش به طاغوت است و سپاه نیز با دو وظیفه حفاظت از کشور و انقلاب در همین راستا حرکت می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo