×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تجلیل از پاکبانان آرامستان بندرعباس به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمیدرضا حیدری پوری ضمن تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان و تبریک هفته زمین پاک در این ارتباط اظهار کرد: تلاش شبانه روزی پاکبانان برای حفظ پاکیزگی شهرمان قابل تقدیر است.

وی هدف از مراسم تجلیل از پاکبانان در هفته زمین پاک را ارج نهادن به شغل شریف و تاثیرگذار پاکبان عنوان کرد و افزود: پاکبانان از اقشار مؤثر و پرتلاش جامعه هستند که برای حفظ بهداشت عمومی شهرمان مدیون زحمات آن عزیزان هستیم زیرا با تحمل تمام سختی‌ها و تلاشهای شبانه روزی وظیفه خویش را به نحو احسن انجام می دهند.

حیدری پوری از زحمات همه پاکبانان بالاخص تلاشگران در مجموعه شهرداری بندرعباس و سازمان آرامستان قدردانی نموده و اظهار داشت: زحمات و فعالیت های درخشان پاکبانان که برای پاک بودن شهر شرجی و گرما،بندرعباس زیبا و محیط بهشت زهرا(س) در راستای بهبود منظر و سلامت شهروندان گرامی در تلاش هستند قابل تقدیر است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ادامه داد: امیدوارم خدمات شایسته پاکبانان در راستای پاکیزگی و حفظ سلامت شهروندان گرامی مورد رضایت خداوند متعال بوده و دعای خیر زائرین اهل قبور همواره یار و یاورتان در تمام شئونات زندگیتان قرار گیرد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات پاکبانان سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس به مناسبت هفته زمین پاک تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo