×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستین نشست شورای اداری منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۲ برگزار شد 

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عادل پیغامی در این جلسه اظهار داشت: حفظ و احیای حافظه سازمانی و استفاده از تجربیات ادوار گذشته، پویایی و حرکت رو به تعالی و رشد، دانش افزایی و افزایش توانمندی مدیران و نیروی انسانی، بازسازی برند منطقه آزاد قشم در میان جامعه محلی و مردم را مهمترین برنامه های مد نظر برای حرکت پرشتاب سازمان منطقه آزاد قشم در مسیر توسعه و پیشرفت دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: با توجه به سیاست های دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، ارتباط با مردم جهت بازسازی اعتماد عمومی و افزایش سطح همکاری جامعه محلی از مهمترین اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم در دوره جدید خواهد بود.

وی با اشاره به دستور احیای ساختار سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خاطرنشان کرد: اجرای تفاهم نامه با وزارتخانه های مختلف یکی از مهمترین اقدامات جهت رفع مشکلات ناشی از حاکمیت دوگانه در جزیره قشم است که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

پیغامی با بیان اینکه تاکنون هیج عزل و نصب جدیدی در مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم صورت نگرفته است، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های مدیران و نیروی انسانی سازمان جهت پیشرفت و توسعه جزیره خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ فروش زمین برای اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی در سطح جزیره قشم، فروش ثروت و سرمایه ملی است و باید علاوه بر خلق ثروت درون زا، به دنبال کسب درآمدهای پایدار در حوزه های مختلف باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت حرفه ای مدیران و نیروی انسانی و ارزیابی حرفه ای عملکرد بخش های مختلف سازمان با هدف افزایش بهره وری و بهبود خدمات به صورت مستمر انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo