×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فولادهرمزگان،پیشگام در کسب گواهینامه ملی رعایت از حقوق مصرف کنندگان

مراسم اعطای گواهینامه ملی رعایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور مسئولان کشوری صبح امروز برگزار و شرکت فولاد هرمزگان برای دومین بار موفق به اخذ این گواهینامه شد. در همین راستا  با مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان مصاحبه‌ای انجام دادیم و علل موفقیت این شرکت را جویا شدیم.

به گزارش‌تجارت‌جنوب،در حاشیه‌ی مراسم اعطای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان در گفت‌گوی اختصای با تجارت جنوب ضمن بیان این که برای دومین بار است موفق به اخذ گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده ایم گفت: کیفیت مطلوب،قیمت مطلوب و خدمات پس از فروش رضایت بخش باعث شده است تا این گواهینامه را  برای دومین بار دریافت کنیم.

مهدی شکرزاده افزود:یکی از اصولی که هر شرکت تولیدی و بازرگانی باید به‌آن پایبند باشد رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است و در اصل بازاریابی،مشتری حرف اول را می‌زند و تولیدکننده همیشه باید به مشتری فکر کند و نیازهای او را مد نظر قرار دهد.

وی ادامه داد:یکی از کارهای خوبی که درفولاد هرمزگان انجام می‌شود و رضایت مشتری را به دنبال  دارد برگزاری سالانه‌ی همایش و جلسات متعدد با مشتریان است که به صورت سالانه رضایت مندی مشتریان را مورد سنجش قرار می دهد و از آن ها درخواست می‌شود که نکات مورد نظر خود را به مدیریت انعکاس دهند.

شکرزاده در پاسخ به سوالی که در خصوص مسئولیت های شرکت فولاد در راستای حفظ محیط زیست بود   تصریح کرد:قطعا یکی از مسئولیت‌های مهم ما بحث محیط زیست است که هر شرکت تولیدی باید در قبال مسئولیت های اجتماعی وظایف خود را اجرا کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستسم و در راستای حفظ محیط‌زیست اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌ایم.

مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان ضمن بیان این‌که مواد خام شرکت بیشتر در داخل تامین می‌شود گفت:  در راستای حمایت از تولید داخلی سعی کرده‌ایم مواد خام را از داخل تامین کنیم چرا که این کار باعث رشد و ارتقای روند تولید در کشور خواهد بود.

وی همچنین در خصوص صادرات این شرکت اظهار داشت: از زمانی که هرمزگان شروع به تولید کرد توانستیم به اقصی نقاط کشور صادرات داشته باشیم که این نشان از کیفیت مناسب و توانایی فولاد هرمزگان در  رقابت با سایر شرکت ها و تولیدکننده ها در سطح بین المللی است.

مهدی شکرزاده گفت: همچنین هرمزگان به دلیل وجود ماشین ریخته گری  این امکان را دارد که کیفیت‌های خاص با عرض بالا را تولید کند و  شرکت فولاد هرمزگان توانسته  کشور را در بسیاری از گریدها بی نیاز از واردات کند.