×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
انتصاب مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عادل پیغامی در آیین معارفه محمد الهی، ضمن تقدیر از تلاش های الهه خانی در مدت سرپرستی این مدیریت و همراهی سایر کارکنان اظهار داشت: حوزه حقوقی یکی از مهم ترین مدیریت ها و انعکاس دهنده عملکرد نهایی سایر بخش ها است.

وی حضور محمد الهی به سمت مدیر جدید حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم را فرصتی مغتنم برای شکوفایی کارکنان این مدیریت از بُعد علمی و تجربی دانست و افزود: دکتر الهی با سوابق علمی و اجرایی در دانشگاه و بدنه دولت، یک فرصت ارزنده برای رشد و توسعه سرمایه های انسانی و تقویت سه حوزه حقوق عمومی، قضایی و بین الملل است.

پیغامی از این واحد به عنوان یکی از مدیریت های مغفول مانده در دوران گذشته یاد کرد و افزود: این مدیریت نیازمند نشاط، پویایی، رشد و یادگیری در بدنه است تا فرصت استفاده از سامانه ها و خدمات الکترونیک ایجاد شده و صیانت از دارایی ها و اسناد به صورت جدی به اجرا درآید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار بازنگری در نحوه نگارش قراردادها و توسعه فرآیندهای مشاوره ای در پرونده های حقوقی شد و گفت: رویکرد حال حاضر سازمان، منفک کردن شرکت های تابعه به لحاظ مالی و اداری است اما در حوزه مسایل حقوقی، خواهان مدیریت حقوقی یکپارچه در بین معاونت ها و مدیریت های مختلف سازمان به همراه شرکت های تابعه هستیم.

 

لزوم افزایش تعاملات بین و فرا دستگاهی در مدیریت حقوقی

مرتضی سلیمانی، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیریت جدید، از همراهی سرپرست قبلی و پرسنل تقدیر کرد و خواستار افزایش ظرفیت تعاملات با دستگاه قضا، تقویت و نظامند کردن تعاملات مدیریت حقوقی با سایر مدیریت های سازمان و انسجام بیشتر باهدف هم پوشانی عملکردها شد.

سلیمانی همچنین تاکید کرد: مجموعه های سازمان باید برای انجام امور قراردادها و کارهای حقوقی، مدیریت حقوقی و امور قراردادها را مرجع بدانند.

در ادامه، محمد الهی، مدیر جدید حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: واحد حقوقی امین سازمان و مورد اعتماد همه مجموعه هاست.

وی ارتقا سطح درآمدی، آموزشی و هم افزایی بین کارکنان این مدیریت را یکی از نیازهای اساسی معرفی کرد و افزود: حل تعارضات بین دستگاهی به دلیل مدیریت دوگانه، لزوم اخذ شرط داوری در پرونده ها و افزایش تعامل با معاونت ها و مدیریت های سازمانی و دستگاه قضا شهرستان از برنامه های کلیدی این مدیریت در روند پیش رو خواهد بود.

گفتنی است، در آیین معارفه محمد الهی، مدیر جدید حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی سلیمانی، مشاور مدیرعامل به همراه جمعی از کارکنان مدیر مربوطه حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo