×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
نیروگاه بندرعباس با حداکثر توان در مدار تولید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، داریوش محمودی عنوان کرد: واحد شماره چهار بخار، که به علت تعویض لوله‌های ریهیت سرد و واتروال، رفع نشتی از هیترهای فشارقوی و سرویس کندانسور، از مدار خارج شده بود، با تلاش جهادی و خستگی ناپذیر کارکنان اداره کارگاههای عمومی تعمیرات مکانیک، پس از ۷ شبانه‌روز کار فشرده، سنگین و طاقت فرسا در دمای ۷۰ درجه و رطوبت ۸۰ درصد در محیط کوره، مجددا به مدار تولید بازگشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان خاطرنشان کرد: این تعمیرات اضطراری، به‌واسطه نشتی‌های شدید و عملیات تعویض لوله‌های ریهیت سرد و واتروال، در طبقه هشتم بویلر و در ارتفاع ۴۰ متری از سطح زمین، به دلیل نیاز شبکه و رفاه حال مشترکان برق در تابستان، در ۲ شیفت کاری و به صورت شبانه‌روزی ظرف مدت ۷ روز انجام شد.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی واحد‌های نیروگاه بندرعباس با تمام توان و حداکثر ظرفیت در مدار تولید بوده و روزانه بطور متوسط ۲۴ هزار و ۷۰۰ مگاوات‌ساعت انرژی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق می‌کند.

لازم به ذکر است: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و ۲ واحد گازی با ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات به‌عنوان بزرگ‌ترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo