×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارگروه تخصصی شرایط اضطرار در صنایع غرب بندرعباس برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهرداد حسن زاده در نشست این کارگروه اظهارداشت: کارگروه تخصصی شرایط اضطرار در صنایع غرب بندرعباس با هدف ایجاد هماهنگی، افزایش همکاری‌ها و تعاملات تشویل شده است و تا فرآیندها را در مواقع بروز حوادث احتمالی برای استفاده از ظرفیت‌ها، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی صنایع مختلف هموار کنند.

وی تاکید کرد: این امر می‌تواند صنایع غرب بندرعباس را به الگویی برای سایر نقاط کشور تبدیل کند‌. مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان‌کرد: برگزاری مانورها و رزمایش‌های درون سازمانی و بین دستگاهی موجب افزایش توان آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی قهری و انسان ساخت خواهد بود.

وی تاکید‌کرد: مقرر شد مانور بزرگی با مشارکت کلیه شرکت‌ها و صنایع مستقر در غرب بندرعباس با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ادامه داد: ایجاد ساختار سازمانی مناسب، ارائه آموزش های تخصصی ، اطلاع رسانی به موقع در حوادث ، توجه ویژه به هشداهای صادره هواشناسی نیز باید از دیگر مواردی است که باید مورد توجه دستگاه‌های مختلف باشد که در این کارگروه بدان تاکید شد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: طی ۳ سال اخیر حوادث غیر مترقبه بزرگی مانند زلزله آبان ماه ۱۴۰۰، سیل دیماه ۱۴۰۰شرق استان و زلزله تابستان ۱۴۰۱ غرب هرمزگان استان را درگیر خود کرد که با هدایت و راهبری بسیار خوب استاندار هرمزگان و با مشارکت و همکاری بی نظیر مردم ، نیروهای نظامی و انتظامی ، گروه‌های جهادی ، دستگاه.های اجرایی، صنایع غرب بندرعباس، فعالین رسانه، در مواقع بحران پاسخ‌هایی به موفق و متناسب داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo