×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رودان سرشار از استعدادهای ورزشی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ولی اله واحدی در مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال این باشگاه گفت: امسال مدرسه فوتبال در دو رده سنی ۶ تا ده و ۱۰ تا چهارده سال پذیرای بیش از ۸۰ نونهال و نوجوان بود که زیر نظر مربیان با تجربه از ابتدای خرداد تا ابتدای شهریور ماه آموزش دیدند.

مدیر باشگاه ستاره انقلاب بندمیر افزود: رودان سرشار از استعداد های ورزشی است لذا باید این استعدادها باید کشف و شکوفا شوند. طبیعتا این اتفاق جز با حمایت متولیان ، مشارکت مردم و فراهم آوردن زیرساخت‌های ورزشی محقق نمی‌شود.

واحدی با اشاره به اهداف این باشگاه تصریح آموزش اخلاق در کنار ورزش اولویت ماست و البته تلاش می کنیم در کنار موفقیت های ورزشی اصول اخلاقی را نهادینه کنیم.

وی با قدردانی از شورا و شهرداری در حمایت از ورزش محلات خاطر نشان کرد: در تأمین وتجهیز زمین ورزشی چمن محله بندمیر در کنار شهرداری مشارکت اهالی ستودنی است. متاسفانه زمین چمن بدلیل استفاده و قدمت نیاز به تعویض دارد و امیدواریم تعویض چمن مصنوعی در دستور کار قرار گیرد. هرچند شهردار وعده مساعد را به اهالی داده است و انشاالله محقق خواهد شد.

توسعه ورزش محلات، سلامت عمومی را ارتقا می‌دهد

حجت جاودان شهردار رودان در این مراسم با قدردانی از تلاش علاقه مندان ورزش به توسعه سلامت و ورزش همگانی گفت : شهرداری با حمایت شورا در راستای توسعه ورزش محلات گامهای مهمی را برداشته و همچنان در این راستا فعال خواهیم بود.

شهردار رودان افزود : دوزمین ورزشی چمن مصنوعی در محله پشته معزآباد ویک زمین هم در محله جمال آباد رودان آماده بهره برداری است ۴ زمین والیبال را در محلات آغاز کرده ایم و توسعه ورزش محلات را توسعه سلامت می دانیم .البته امید که شهروندان در نگه داری این فضاها که هزینه زیادی دارند، همراهی و همکاری داشته باشند .جاودان ضمن تأکید بر حمایت از ورزشکاران و تیمهای ورزشی که در سطح استان و کشور در رقابت ها شرکت دارند، تصریح کرد: تلاش کرده ایم که حمایت از تیمهای ورزشی و ورزشگاران را تا حد امکان در دستور کار داشته باشیم.

هاشم روهنده پیشکسوت فوتبال این باشگاه از برگزاری فستیوال ورزشی مدارس فوتبال در رودان و موفقیت مدرسه فوتبال این باشگاه خبرداد و گفت: بازیهای بسیار خوبی در این فستیوال از فوتبالیست های مدرسه فوتبال ستاره انقلاب شاهد بودیم و تمام مسابقات را با پیروزی پرگل پشت سر گذاشتیم.

ضمن اینکه تعداد بسیاری از نونهالان و نوجوانان عضور مدرسه فوتبال سه دوره است که تحت آموزش قرار گرفته اند و قطعا آنها آینده فوتبال این خطه را تضمین می‌کنند.

وی از مربیان و اولیا علاقه مند که بی توقع چشمداشت دل در گرو پیشرفت ورزش شهرستان دارند تشکر و قدردانی کرد . گفتنی است در آیین اختتامیه مدرسه فوتبال ستاره انقلاب از مربیان ، داوران ،نونهالان و نوجوانان شرکت کننده در دوره آموزشی ورزشی قدردانی شد

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo