×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساخت استادیوم ورزشی در رودان ضروری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در این دیدار امیر دهباشی رئیس اداره ورزش و جوانان  شهرستان رودان با قدردانی از حمایت اداره کل ورزش و جونان در اجرای طرح‌ها و پروژه های ورزشی گفت: چمن استادیوم تختی و تجهیز امکانات مورد نیاز، احداث سالن ورزشی مسکن مهر، احداث پیست تارتان بعد از ۲۰ سال انتظار و تأمین امکانات مورد نیاز توسعه ورزش در این شهرستان شایسته تکریم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان افزود: این شهرستان بدلیل وسعت و گستردگی، عقب ماندگی‌های تاریخی از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی، وجود استعدادهای فراوان نیازمند توجه ویژه و حمایت‌های بیشتر است.

احداث سالن سقف کوتاه به منظور گسترش ورزشهای سالنی و رزمی، کمبود وسایل سرمایشی سالن‌ها، تأمین نور زمین ورزشی تختی، تعویض و اجرای کف پوش برخی سالن‌های موجود در شهرستان از جمله در جغین و رودخانه ضروری است که امیدواریم با حمایت مدیرکل، مسئولین استانی، نمایندگان مردم در مجلس و پارلمان محلی، شهرداران، دهیاران و خیرین این کمبودها به حداقل برسد.

محمد رمون زاده، رئیس شورای اسلامی بخش جغین و نماینده شورای اسلامی شهرستان رودان هم در این نشست با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران در عرصه‌های مختلف گفت: هرچه توان داریم باید بکار گیریم تا ورزش همگانی و البته ورزش قهرمانی در استان هرمزگان و شهرستان رودان توسعه یابد. این توسعه منوط به تأمین زیرساخت هاست.

رئیس شورای اسلامی بخش جغین درخشش ورزشکاران این بخش در مسابقات رزمی کشور را نمونه‌ای بارز از توجه به استعدادها معرفی کرد و افزود: سالن ورزشی بخش جغین نیازمند تجهیز به وسایل سرمایشی است و از طرفی با انجام کف پوش آن می‌توان بهره لازم را از آن گرفت. البته در این راستا شوراهای اسلامی و دهیاران آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان هستند.

وی استخر شنای رودان را یک ظرفیت خوب رای علاقه مندان به ورزشهای آبی دانست و تصریح کرد: این استخر باید تجهیز شود که با تجهیز آن می‌توان به توسعه ورزش و برگزاری مسابقات شنا همت گماشت.

رمون زاده از اقدامات انجام شده در توسعه ورزش در شهرستان رودان قدردانی کرد.

حسین دوراندیش رئیس دفتر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودان مطالبه گری در حوزه ورزش را مهم دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان بیشتر با سنینی ارتباط دارد که ذاتا مطالبه‌گر هستند. ویژگی نوجوانان مطالبه‌گری است. این اتفاق بسیار اهمیت دارد.

رئیس دفتر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودان افزود: توسعه زیر ساخت‌های ورزش نیازمند اعتبارات بسیار است که همین امر پروژه‌های ورزشی را زمان بر ‌کند اما هم نماینده مردم در مجلس، هم مسئولین شهرستان و هم مدیرکل ورزش و جوانان مساعی خود را بکار گرفته تا توسعه زیرساخت‌های ورزشی به سرعت انجام شود.

دوراندیش ایجاد زمین چمن فوتبال دوم (استادیوم رودان) را برای شهرستان ضروری دانست و تصریح کرد: فوتبال در همه جای استان به ویژه در رودان بسیار مورد توجه قرار دارد و تیم‌های مختلفی در رده‌های سنی نیاز به زمین فوتبال دارند طبیعی است تنها زمین ورزشی تختی پاسخگوی علاقه مندان و ورزشکاران این رشته نباشد. آمادگی داریم در سطح ملی و استانی در کنار اداره کل ورزش برای تحقق این خواسته اقدام کنیم.

ولی اله واحدی نماینده شورای اسلامی شهر رودان هم در این نشست با قدردانی از تلاشهای انجام شده در بخش ورزش گفت: منصفانه اگر قضاوت کنیم کنیم زیرساختهای خوبی در توسعه ورزش ایجاد شده ولی برای تأمین سلامت عمومی باید این زیرساختها تقویت شوند. شورای اسلامی شهر رودان و شهرداری این موضوع را اولویت قرار داده‌اند و همراهی های بسیار مطلوبی با بخش ورزش و سلامت دارند.

توسعه ورزش محلات، حمایت از نمایندگان شهرستان در لیگ‌های مختلف، حمایت از ورزشکاران اعزامی به مسابقات کشوری و احداث زمینهای ورزشی محله‌ای بخشی از این اقدامات است اما منابع محدودی داریم که باید به فکر همه بخش‌ها بود و هزینه کرد.

 

شورا و شهرداری رودان از  توسعه ورزش حمایت می کند

عضو شورای اسلامی شهر رودان افزود: مهمترین دغدغه فوتبالدوستان رودانی نبود زمین فوتبال به منظور میزبانی از تیمهای لیگ‌های استانی و کشوری است. سال‌ها تنها زمین چمن شهرستان دچار مشکل بود و نمایندگان شهرستان مجبور بودند در شرایط سخت و زمین های غیر استاندارد تمرین کنند و علیرغم میزبانی در شهرهای دارای زمین ورزشی چمن فوتبال بازی کنند. این حق فوتبالدوستان رودانی است که بازی تیم‌های شهرستانشان را در زمین خودی و از نزدیک تماشا کنند.

به همت اداره کل ورزش پس از سالها صاحب زمین استاندارد شده است، بهتر نیست در حراست از آن تلاش شود. برای حفظ و نگهداری زمین راهی جز لیجاد زمین چمن دیگر وجود ندارد. شورا و شهرداری آماده همکاری در ایجاد این زمین ورزشی است.

وی تصریح کرد: زیبنده نیست تیم‌های رودانی که در لیگ استان و کشور رقابت میکنند مسابقاتشان را در شهرستان‌های دیگر برگزار کنند. انتظار می‌رود مدیرکل ورزش و جوانان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولین استان به کمک ورزش رودان بیایند. حداقل با ایجاد تجهیزات لازم از امسال رودان بتواند از امتیاز میزبانی در رقابت‌ها بهره گیرد. البته تأکید دارم زمین دوم چمن برای این شهرستان ضروری است و آماده همکاری هستیم. شورا و شهرداری رودان از  توسعه ورزش حمایت می‌کند.

 

به ورزش هرمزگان جفاهای بسیاری شده است

غلامعباس شمس الدینی خبرنگار و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش با اذعان به توانمندی ورزشکاران هرمزگانی گفت: زیرساخت‌های ورزش متناسب با درخشش ورزشکاران نیست. در هر رشته‌ای ذره‌ای حمایت صورت گرفته، کمترین نتیجه‌اش مدال‌های کشور، آسیایی، جهانی و المپیکی بوده است. فیصل دانش، هدیه کاظمی، ابراهیم داوری، اسلام جاهدی، مهران قاسم زاده، فرزانه حیدری، حسن دهقانی، فهیمه زارعی و … ده‌ها ورزشکار مدال آور دیگر نمونه‌های بارز استعدادهای هرمزگانی هستند که در ادوار مختلف افتخار آفرین بوده‌اند.

شمس الدینی افزود: اگر صنایع از ابتدای فعالیت زیر بال ورزش هرمزگان را می‌گرفتند هنوز آلومینیوم در لیگ برتر بود، اگر مسئولان استان دغدغه ورزش داشتند شهرداری بندرعباس در بالاترین سطح فوتبال کشور هنر نمایی می‌کرد. خطیف رودان که تا لیگ دو هم آمد نامش محو نمی‌شد. نامدیرانی که با سفارش و رانت بر مسند اداره کل ورزش نشستند، استعدادهای هرمزگان را از بین بردند. به ورزش هرمزگان با همین نامدیران جفای نابخشودنی شد.

وی گفت: با اطمینان عرض می‌کنم روی هر رشته‌ای از رشته‌‎های رزمی، تا قدرتی، از ورزش‌های تیمی تا انفرادی، از ورزش‌های فکری تا آبی و ماجراجویانه در هرمزگان سرمایه گذاری شود شک نکنید نتایج درخشانی بدست خواهد آمد. امروز خرسندیم که یک هرمزگانی با پیشینه ورزشی و شناخت کامل از ظرفیت‌های شهرستان‌ها در رأس اداره کل است. لذا انتظار ما از مدیران بومی تلاش مجاهدانه و بی وقفه است. انتظار ما از نمایندگان مجلس، استاندار، خیرین و مدیران صنعتی و شهری حرکت همدلانه  بسوی تقویت زیرساخت‌های ورزشی و اعتلای نام هرمزگان در میادین بین المللی و جهانی است. البته باید از زحمات مدیران در توسعه زیرساخت های ورزش رودان تشکر و قدردانی کرد.

 

توسعه زیر ساخت‌های  ورزشی مطالبه مردم و مسئولین است

مظفر مهری خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: همدلی مردم و مسئولین در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان به ویژه شرق فرصت مغتنمی است که باید از آن بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه، امامان جمعه مجمع نمایندگان، استاندار، فرمانداران، مدیران صنایع، رسانه‌ها و خیرین نقطه اشتراکشان و هدف واحدشان حمایت از ورزش و توسعه آن است. شرق هرمزگان و رودان هم به سبب عقب ماندگی‌هایی که در طول تاریخ در زمینه زیر ساخت‌های ورزشی وجود داشته نیازمند توجه بیشتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان توسعه عادلانه امکانات و تجهیزات را هدف مهم دولت اعلام کرد و افزود: علیرغم همه شرایط و مشکلاتی که وجود دارد، بحمدلله کارهای بزرگی در حوزه ورزش انجام شده یا در حال اجراست. در شهرستان رودان هم کارهای خوبی در این حوزه انجام شده و تلاش می کنیم موانع سد راه توسعه ورزش را با همدلی و همکاری برطرف کنیم.

خادمی با اشاره مواردی که در این نشست مطرح شد، تصریح کرد: با توجه به عزم و اراده ای که در مجموعه مسئولان استان و شهرستان وجود دارد به حل مشکلات و مسایلی که مطرح گردید بسیار امیدوار هستم و تأکید دارم که تعامل مناسب موجب پیشرفت و توسعه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تجهیز زمین ورزشی شهر رودان، گفت : طبیعتا نگهداری و حراست از زیرساخت های ورزشی یک اصل مهم است که باید مد نظر نظر مدیر و کارکنان ورزش و جوانان شهرستان قرار گیرد و با برنامه ریزی مناسبی که خواهند داشت امکان استفاده بهینه از امکانات موجود را فراهم می‌کنند اما تعدد و تکثر مسابقات فوتبال، علاقه مندی شهروندان به این رشته ورزشی و حضور تیم‌های شهرستان در لیگ های استان، می‌طلبد که مسئله ایجاد زمین چمن دوم رودان مورد توجه قرار گیرد و آمادگی داریم با اعزام گروه مشاور و همکاری شورا و شهرداری این خواست شهروندان و فوتبالدوستان هم عملی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از ورود شورای های روستایی و دهیاران به حوزه ورزش و توسعه زمین های ورزشی روستایی، برگزاری مسابقات پیاده روی و تقویت ورزش همگانی تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo