×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پل های جهان در چین

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت عبدالملکی گفت: تکمیل پروژه جامع ارتباطی خلیج فارس که قشم را به سرزمین اصلی متصل می کند، به صورت جدی در دستور کار است و بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه سایر مسئولان مناطق آزاد با هدف آشنایی با به‌روزترین فناوری‌های مهندسی و مدیریت اجرای پروژه در جهان انجام شد.

پروژه خلیج فارس ذیل طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس و شامل چهار پروژه پل، توسعه بندر کاوه، احداث چهار لاین بزرگراه از بندر کاوه تا سرزمین اصلی و خط راه آهن بین سرزمین اصلی و جزیره قشم می باشد که انجام تمامی پروژه ها وابسته به اتمام پروژه پل است.

مکان احداث پل خلیج فارس از محدوده بندر لافت در جزیره قشم تا بندر پهل در سرزمین اصلی است و طول کل پل ۳۴۳۰ متر می باشد که ۲۵۰۰ متر آن بر روی دریا قرار دارد و سازه کابلی با دهانه های ۳۶۰ متر در وسط دریا و عرض مفید عرشه حدود ۳۲ متر از دیگر ویژگی های این پروژه است.

 بخشی پروژه عظیم پل سازی در چین که شنژن را به ژونگشان متصل می‌کند و مورد بازدید حجت الله عبدالملکی و عادل پیغامی قرار گرفت، توسط شرکت مهندسی پلی چانگدا اجرا می‌شود. پلی‌چانگدا از شرکت‌های تابعه پلی چاینا است. این شرکت ساخت و ساز مهندسی، طراحی، نگهداری و سرمایه‌گذاری را یکپارچه‌سازی می‌کند.

شرکت پلی چاینا در ساخت بیش از ۳۰۰ پل و تونل فوق‌العاده بزرگ مانند همین پروژه مشارکت کرده است. دهانه اصلی این پل بیش از ۱۰۰۰ متر است که با طول ۲۴ کیلومتر در میان ۱۰ پل برتر جهان قرار دارد.

حوزه کاری این شرکت شامل بزرگراه‌ها، پل‌های مقیاس بزرگ، تونل‌های غوطه‌ور در زیر دریا، بنادر، ابر راه‌ها، تاسیسات برق بادی-دریایی، فرودگاه‌ها و ساخت و ساز مسکن و کارهای عمومی شهری و غیره است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo