×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تدبیری برای ارائه سیلندر گاز به مردم اتخاذ شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس بیان داشت: دشمنان نظام در صدد بلوک‌سازی علیه کشور و انقلاب‌مان هستند، چرا که سیلی محکمی از کشورمان خورده‌اند، آنها تا ضربه خود را به این کشور نزنند آرام نخواهند گرفت؛ از بیرون مرزها به دنبال بحران‌آفرینی هستند، اما نمی‌دانند که امروز ایران قوی‌تر شده است.

وی ادامه داد: دشمن هرجا تحرکی انجام داده از شمال غرب گرفته تا خود منطقه کردستان، ایران ضربه اساسی زده و این همان نشانه‌های ایران قوی است بنابراین تا زمانی که ملت دل در گرو اسلام و ایران داشته باشند، دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و آثار آن نیز مشهود است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: توطئه تجزیه ایران در دستور کار دشمنان اسلام و انقلاب است بنابراین کسانی که دل در گرو ایران قوی دارند بدانند که امروز دشمن دست از نقشه تجزیه ایران را نمی‌کشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان، نقشه‌های گروه بحران را افشا کردند، گفت: آمریکایی و دشمنان در اکثر کشورهای مسلمان و غیرمسلمان گروه بحران را تشکیل داده‌اند و برای جمهوری اسلامی به صورت ویژه این کار را کردند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: هرچند در کشور مشکلاتی داریم که باید در جای خودش نقد منصفانه کرد اما کسانی که امروز در زمین دشمنان ایران بازی می‌کنند، جزو گروه‌های بحران‌آفرین آمریکایی هستند و مأموریت آن‌ها دست گذاشتن بر روی نقاط تحریک‌آمیز کشور است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به این جمله که لازمه نظام سلطه بحران‌آفرینی است؛ یادآور شد: آمریکایی‌ها برای برهم زدن نظم اجتماعی جوامع مسلمان و غیرمسلمان دست به بحران می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در بخش دیگری به رفتارهای دوگانه غرب در مساله زن ستیزی اشاره و بیان کرد: امروز بالاترین خشونت علیه زنان را همان کسانی دارند که ادعای شعار زن، زندگی، آزادی را دارند.

وی گفت: به عنوان مثال در همین فرانسه که خود را مهد تمدن و آزادی دارند و مدعی حقوق زن هستند، قانون وضع کرده و مانع تحصیل دانش‌آموزان محجبه در مدارس و زنان محجبه در اماکن عمومی می‌شوند یا طبق ادعای مراکز پژوهشی خودشان، ۱۱۸ زن فرانسوی تنها در سال ۲۰۲۲ توسط همسرانشان کشته شدند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: امروز غرب دچار تناقض است و این تناقض از هر طرف مشهود است که پیشتازان مبارزه و مقابله با زنان، اینها خود مدعی حقوق زن شده اند که ما در آستانه این حوادثی که در کشورهای مختلف و در کشور ما در سال گذشته افتاد، باید بدانیم که چه کسانی پشت قضایایی این فتنه‌های شوم هستند و ادعای حقوق زن را دارند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده همچنین به مشکل اخیر ترافیک در پمپ بنزین‌های سطح شهر بندرعباس و استان اشاره کرد و گفت: در این راستا با توجه به وضعیت شلوغی پمپ بنزین‌ها اقدامات خوبی از سوی مسؤولان متولی انجام شد اما از آنجایی که مقدار سهمیه سوخت برای مردم جوابگو نبوده بنابراین جایگاه‌های برای سوخت آزاد انتخاب شد.

وی در خصوص طرح سیلندر گاز مایع در استان گفت: اجرای این طرح مناسب بوده اما وقتی مردم از کسپول گاز استفاده می‌کنند باید تدبیری ویژه‌ای برای این امر اندیشیده شود تا مردم به تدریج این طرح را به سرانجام برسانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان دولت شبکه گاز رسانی به منازل مسکونی حتی در روستاهای دوردست را اجرا کرده اما مردم بویژه اقشار کم درآمد با توجه به هزینه بر بودن گازکشی به منازل خود باید حمایت شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo