×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهدا الفبای ایثار و فداکاری را به ما آموختند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عیسی عباسی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته پرخیر و برکت دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس مانند دانشگاه پر محتوایی است که درس‌های فراوانی از حرف تا عمل را می‌توان در آن آموخت؛ درس‌هایی که شهدا با نثار خون خود آن را برای ما آموخته‌اند و ما باید میراث‌دار خوبی برای آنها باشیم.

عباسی یکی از درس‌های مهم دفاع مقدس را لبیک گفتن به ندای رهبر جامعه، عنوان و مطرح کرد: رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از وطن، دین و ناموسشان در زمانی که به حضور آنها در میدان‌های نبرد نیاز بوده حضور تماشایی داشته‌اند و تا پای جان خود برای پیروی از فرامین رهبر عزیزمان ایستادند.

وی اتحاد و همدلی برای ازبین‌بردن دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را از دیگر درس‌های دفاع مقدس مطرح و تصریح کرد: همدلی در میان تمام رزمندگان در دوران دفاع مقدس موج می‌زد و شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای نابودی دشمنان این مرزوبوم ایستادند و رزمندگان فراوانی از شیعه و سنی از خطه نیلگون خلیج‌فارس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در راستای جهاد تبیین باید وقایع دفاع مقدس را به جوانان یادآور شد؛ زیرا اتفاقات و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانشگاه انسان‌ساز برای تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

عباسی تصریح کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی را در سراسر جهان مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگرانی هستیم که با فداکردن جان خود در مقابل تمام ابرقدرتان دنیا ایستادند.

وی تأکید کرد: ایران قوی ثمره خون پاک شهدا است و ما باید قدردان خانواده‌هایی باشیم که جوانان خود برای آبادی و آزادی ایران اسلامی راهی جبهه کرده‌اند چه خانواده‌های شهدایی که عزیزشان در دوران دفاع مقدس شربت شهادت نوشیده و چه کسانی که برای دفاع از امنیت مدافع وطن می‌شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس الگویی ناب برای همه مسئولان است، گفت: ما باید درس اخلاص را از شهدا بیاموزیم و برای آبادانی شهر و کشور خود جانانه بایستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo