×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
تساوی نماینده رودان  مقابل شهر داری بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، یاران محمد رضا فلاحت در زمین ورزشی آبفا با ارائه یک بازی روان و قابل قبول  مقابل یاران علی نیکبخت با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافتند.

نیمه اول این دیدار بدون گل پایان یافت و در نیمه مربیان ابتدا علی اصغر جداوی در دقیقه ۶۵ تیم ستاره انقلاب رودان را پیش انداخت اما در دقایق پایانی نیمه دوم  یاسر رحیمی (دقیقه ۸۵) از شهرداری بندرعباس گل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه یک بر یک پایان یابد.

احسان دهقانی، یاسر ضعیفی، مصطفی فرجاد، مهرزاد احمدی پور، رحیم غلامشاهی، میلاد رنجبری ریال جواد رنحبری، مهدی کاویانی، میلاد غلامشاهی، میلاد زارعی زاده، میلاد رنجبر کوهی، مجتبی صیادی جغین، سلمان روانکار، میثم امامدوست، محمد معلمی مینابی، امین حسین زاده، محمد امین جعفری، نوید کریمی، علی اصغر جداوی، حمیدرضا فلاحت، مهدی حیدر نسب، محمد جواد دهقانی چهانگیر پروزی، علی محمدی و جواد کمالی بازیکنانی هستند که تحت هدایت محمد رضا فلاحت و مربیان امید دهقانی، جلیل بحرینی، سعید رهبری و وحید روان نهاد در تیم ستاره انقلاب می‌خواهند نماینده شایسته‌ای برای شهرستان رودان در لیگ برتر فوتبال هرمزگان باشند.

محمدرضا فلاحت سرمربی این تیم بعد از بازی تدارکاتی و دوستانه با شهرداری بنذدرعباس گفت: تیم شهرداری از بازیکنان توانمند و مجربی برخوردار است که امسال تحت هدایت علی نیکبخت از مربیان نام آشنای فوتبال می‌خواهد در لیگ دسته دو کشور با درخشش شایستگی‌های خود را نشان دهد.

در این بازی هم ما و هم شهرداری بیشتر بازیکنان را محک زدیم تا در ادامه راه بتوانیم از توانایی آنان بهتر استفاده کنیم.

فلاحت افزود: امسال لیگ برتر فوتبال هرمزگان در گروه شرق و غرب برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم. ضمن ارائه بازیهای مطلوب نتایج خوبی هم کسب نماییم.

سرمربی تیم ستاره انقلاب با اشاره به آماده شدن زمین استادیوم تختی رودان تصریح کرد: امیدواریم اداره کل ورزش استان مجوز استفاده از زمین در بازی نمایندگان رودان در لیگ برتر که میزبان هستند را صادر نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo