×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ستاره انقلاب میزبان را با شکست بدرقه کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامعباس شمس الدینی: در هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان، ثامن کردر با ستاره انقلاب رودان، اتحاد‌روستایی با وحدت گورزانگ، فانوس تیاب با زاهد منتخب چاهو‌، جنوب برکه دوکا با  شناور سازی پی پشت قشم، طوفان کوخرد با  عالمین دمیلو و جبل بر شهرو با گازال جناح مقابل هم صف ارایی کردند. تیم ستاره انقلاب رودان که در دو هفته اول طعم تلخ شکست را چشیده، در هفته سوم مهمان تیم ثامن کردر میناب بود.

این بازی در زمین فوتبال شهرداری میناب برگزار گردید. نماینده رودان در این دیدار با برنامه‌تر و هماهنگ‌تر از میزبان بازی را اداره کرد. نیمه اول بازی به دقایق پایانی نزدیک شده بود که امین حسین زاده در دقیقه ۳۸ستاره انقلاب را پیش انداخت و این نتیجه تاپایان نیمه اول حفظ شد.

در نیمه دوم میلاد زارعی بازیکن ذخیره ای که وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۹گل دوم ستاره انقلاب را به ثمر رساند و  اولین سه امتیازش را درخانه حریف دشت کرد.

گفتنی است در تیم ستاره انقلاب رودان مهرزاد احمدی پور (دروازه بان) میثم امام دوست، حمیدرضا فلاحت، علیرضا محمدی، مهدی حیدرنسب، محمد معلمی پور، مصطفی فرجاد، احسان دهقانی، میلاد رنجبری، امین حسین زاده و علی اصغر جداوی به عنوان بازیکنان اصلی بازی را آغاز کرده  وجواد کمالی، میلاد زارعی، رحیم غلامشاهی، یاسر ضیغمی و محمد جواد دهقانی ۵تعویضی محمد رضا فلاحت بودند که جایگزین نفرات اصلی شدند.

در سایر دیدارهای گروه شرق فانوس بندرتیاب که تا پایان نیمه نخست یک بر صفر از مهمان خود زاهد چاهو  عقب بود در پایان نود دقیقه دو بر یک پیروز شد تا با ۹امتیاز درصدر جدول این گروه قرار گیرد. اتحاد روستایی جاسک با یک گل  تیم  وحدت گورزانگ را شکست داد.

در دیدارهای گروه غرب ، جنوب برکه دوکا سه بر یک تیم پی پشت قشم را با شکست بدرقه کرد‌.

جبل برشهرو در یک دیدار پر گل چهار بار دروازه گازال جناح را باز کرد و تنها گل گازال فقط فاصله گل های خورده را کم کرد . تلاش بازیکنان طوفان کوخرد و عالمین دمیلو هم با نتیجه  دو بر دو به تساوی انجامید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo