×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری کارگاه آموزشی هوش اسلامی (امربه معروف و‌نهی از منکر) ویژه کارکنان شیلات هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین موسی خاندل با اشاره به تأکیدات روایی و قرآنی بر اجرای این موضوع مهم در جامعه افزود :فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه است که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

موسی خاندل تصریح کرد: هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا نیز عمل به امر به معروف و نهی از منکر بود و امر به معروف و نهی از منکری که این امام بزرگوار انجام داد، مرز این فریضه را برای ما مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت بروزرسانی اطلاعات و داده‌های موجود در حوزه آموزش امربه معروف و نهی از منکر بیان کرد: در عصر ارتباطات فرامکانی و زمانی که انبوهی از اطلاعات اذهان عمومی را نشانه گرفته است بروز رسانی محتو‌اهای آموزشی و مدل ارائه آن برای اثر پذیری بیشتر بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی خاندل ادامه داد: از این رو می‌توان با ترکیب و تجمیع منابع اطلاعاتی با نگرش‌های موجود در جامعه محتوای آموزشی نو و خلاقانه‌ای برای مخاطب تدوین و ارائه کرد.

موسی خاندل خاطرنشان کرد: امروزه کاربرد امربه معروف و نهی از منکر در محیط‌های اداری و همچنین در اجتماع بسیار مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و این موضوع اهمیت پرداختن به چرایی و روش‌های اجرای امربه معروف و نهی از منکر دو چندان کرده است.

گفتنی است هدف از برگزاری این نشست‌های آموزشی در مجموعه‌های دولتی جریان سازی فرهنگی و ارزش گذاری بیش از پیش به این فریضه الهی می باشد و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo