×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انجام آزمایش‌های تاییدیه محیط زیست برای خودروهای وارداتی در گمرک منطقه آزاد قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محسن رضایی فر با بیان این مطلب، اظهار کرد: با همکاری صورت گرفته با شرکت ها و آزمایشگاه های معتمد و مجاز همکار استاندارد و محیط زیست و راه اندازی و بهره برداری از سامانه هوشمند جامع امور گمرکی شرایط واردات انواع خودرو اعم از سبک و سنگین به منطقه آزاد قشم کاملا مهیا شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری مدیریت های استاندارد، محیط زیست و گمرک سازمان، پرونده واردات این خودروها در منطقه آزاد قشم مختومه و مالکان این خودروها با تکمیل مزایای خودروهای عمومی اعم از مجوز فعالیت و صدور و فعال شدن کامل کارت سوخت برخوردار خواهند شد.

سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم افزود: روز دوشنبه (۲۴ مهرماه) با همکاری آزمایشگاه دارای مجوز مربوطه و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، آزمون های الزامی تاییدیه محیط زیست برای انواع کامیونت، کامیون، مینی بوس و کامیون کشنده در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شد.

رضایی فردر پایان خاطرنشان کرد: با انجام آزمایش های الزامی و انطباق نتایج با شاخص های مجاز آلایندگی اقدامات بعدی برای صدور مجوز محیط زیست اجرایی می شود و مالکان این خودروها پس از صدور مجوز محیط زیست می توانند مزایای مربوط استفاده نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo