×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نگاه ویژه مدیرعامل ایزوایکو به ورزش و سلامت پرسنل

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سلمان ضربی شب گذشته ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور در محل مجموعه ورزشی مورد استفاده پرسنل، ضمن بازدید از سالن ورزشی مورد استفاده کارکنان به  گفتگو و تبادل نظر با اعضای تیم منتخب فوتسال این مجتمع در جهت رفع مشکلات و چالشهای بازیکنان پرداخت.

رضاپور گلر و کاپیتان تیم فوتسال ایزوایکو بیان داشت: از سال ۱۴۰۰ با حضور سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل مجتمع در مسابقه فینال بین گروههای ایزوایکو بارقه های امید در دل ورزشکاران مجموعه جوانه زد، به یمن همین حضور و تحقق وعده های ایشان تشکیل تیم منتخب ایزوایکو پس از سالها در قالب تیم گمنام اما منسجم و متحد برای اولین بار به نام ایزوایکو کلید خورد.

رضاپور افزود این تیم با حضور در مسابقات لیگ کارگری استان و در فاصله زمانی چند ماه در لیگ کارگری بسیج استان نیز پا به میدان گذاشت و با حمایت ها و عملکرد مناسب به عنوان تیم اول و صدر نشین از گروه خود صعود کرد و همه این‌ها را مدیون حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل محبوبمان آقای دکتر ضربی هستیم و از حضور دلگرم کننده‌ی ایشان قبل از شرکت در مسابقات پیش روی لیگ کارگری استان کمال تشکر را داریم.

مدیرعامل ایزوایکو در این بازدید سرزده از استخر مورد استفاده پرسنل نیز بازدید کرد و از مسئولین استخر خواست امکان آموزش شنا در زمان های استفاده پرسنل ایزوایکو از استخر فراهم شود و افزود ما یک مجتمع دریایی هستیم چه بهتر که همکاران ما در کنار تفریح و سرگرمی ورزش شنا را بصورت اصولی و حرفه ای نیز آموزش ببینند.

لازم به ذکر است بنا بر گفته های سرپرست ورزشی مجتمع این اولین بار است در تاریخ ایزوایکو که در راستای نشاط، سرگرمی و تکریم کارکنان و خانواده های ایشان سالن های ورزشی چند منظوره از قبیل: فوتسال، والیبال، بسکتبال، ورزش های رزمی، بدنسازی و سالن استخر در اختیار تمامی پرسنل مجتمع قرار گرفته است.

در پایان مدیرعامل ایزوایکو ضمن اعلام حمایت همه جانبه از رویدادهای ورزشی مجتمع، از زحمات همه دست‌اندرکاران ورزش ایزوایکو تقدیر و تشکر به عمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo