×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
جنگ میان حماس و اسرائیل جنگ تمدن‌هاست

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز (دهم آبان ماه) در آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان، اظهار کرد: ورود دانشجویان جدید به دانشگاه فرهنگیان را تبریک می‌گویم و بدانید و آگاه باشید که قدم در عرصه مقدس و بسیار مهمی گذاشته‌اید چراکه تاثیرگذاری زیادی روی جامعه و پیشرفت کشور دارد.

وی با اشاره به اتفاقات غزه، بیان کرد: حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اسرائیل در اتفاقات اخیر لکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر دروغین محسوب می‌شود و این حمایت‌های گسترده نشان دهنده عمق نفوذ این رژیم پلید در حاکمیت کشورهای غربی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان جنگ میان حماس و اسرائیل را برساخته از تقابل میان نرم‌افزارها و مبانی غرب با جهان اسلام دانست و اظهار کرد: کشورهای استکباری می‌دانند که پس از پیروزی مسلمانان تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد و شاهد رشد و شکوفایی جهان اسلام خواهیم بود، چراکه بررسی تاریخ نشان می‌دهد منطقه شامات همواره قلب و خاستگاه تمدن‌سازی است.

عبادی‌زاده، جنگ میان حماس واسرائیل را جنگ تمدن‌ها دانست و مطرح کرد: کشورهای غربی برای حفظ قدرت خود در جهان از طریق حفظ رژیم صهیونیستی، ارزش‌های انسانی را قربانی کردند و این لکه ننگ در تاریخ باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به شکل‌گیری تمدن‌ شرقی در مقابل تمدن غربی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در آینده وظیفه مهمی در راهبری تمدن نوین اسلامی بر عهده دارد و جوانان باید آگاه باشند که نقش مهمی در این تمدن‌سازی دارند. از طرفی باید نسبت به چالش‌های پیش رو نیز شناخت داشت و خود را برای پیمودن یک مسیر دشوار آماده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اهمیت نقش دانشجویان در تمدن‌سازی، اظهار کرد: دانشجویان و جوانان ما می‌توانند نظاره‌گر یا تحول‌ساز و هدایتگر باشند. انتخاب در دستان خود شماست و باید برای اعتلای کشور، نخبگان و دانشجویان هدایتگر فعال کشور باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo