×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیمنه آمریکا در ۱۳ آبان شکسته شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به تحولات منطقه به ویژه در غزه اظهار داشت: آمریکا از طریق نرم‌افزاری تلاش داشت خود را بر جهان مسلط کند اما در ماجراهای اخیر و عملیات طوفان الاقصی همه توان خود را برای کمک به صهیونیست ها گذاشت و تلاش خود را برای تسلط به جهان از بین برد.

وی افزود: دشمنان علیه ایران اسلامی هجمه‌های مختلف تبلیغاتی به راه انداخته بودند اما بعد از این عملیات این هجمه‌ها رنگ باخت و اکنون آرزوی نظم نوین جهانی بر اساس مدل‌های اسلامی در حال شکل گیری است.

امام جمعه بندرعباس گفت: ایران اسلامی در حال حاضر حامی اصلی جریان فلسطین و غزه است، اکنون مسلمانان به نقش جهاد و شهادت برای تعیین سرنوشت باور دارند و بر همین مبنا هم جریان مقاومت موجب شده اعتماد به نفس مسلمانان بیشتر شود و از سوی دیگر سبب شده مسلمانان دشمنان خود را بشناسند.

وی تصریح کرد: برخی دولت‌های اسلامی متاسفانه تنها به چند بیانیه اکتفا کرده‌اند در حالی که مسلمانان جهان به این باور رسیده‌اند که راه نجات یافتن از وضعیت کنونی اتحاد جهان اسلام است باید با تکیه بر این اتحاد زمینه نابودی اسرائیل فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: برخی از نیازهای اساسی رژیم غذایی از جمله آب و گاز توسط از کشورهای اسلامی نظیر ترکیه تامین می‌شود باید این گونه ارتباطات از بین برود، دولت‌ها باید از مرحله شعار علیه صهیونیست‌ها به مرحله اقدام عملی و قطع ارتباطات این چنینی روی بیاورند و با اسرائیل و آمریکا مبارزه کنند.

وی در ادامه با اشاره به روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان و نوجوانان گفت: این حرکت تاریخی سبب شکل‌گیری یک مبارزه علیه نظام استکبار و استبداد و نظام سلطنتی بود.

‌عبادی زاده اظهار داشت: البته این روز دستاوردهای زیاد دیگری نیز داشت که سبب شد هیمنه آمریکا بشکند و جریانات انحرافی، روشنفکر غربگرا و لیبرالیسم نیز منزوی شدند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo