×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
حضور منطقه آزاد قشم در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی «کیش اینوکس ۲۰۲۳»

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، افشار با بیان این مطلب اظهار داشت: این بسته های منتخب در حوزه های مختلف اقتصادی شامل نفت و انرژی، شیلات و کشاورزی، زیست فناوری، بازرگانی بین الملل، ترانزیت کالا و صنعت آماده شده و به زودی در زمینه بانکداری بین المللی و بیمه نیز خدمات شایان توجهی ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از تولیدکننده و همچنین صادرکننده نمونه منطقه آزاد قشم تقدیر به عمل می آید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۶ میز تخصصی داخلی و بین المللی در غرفه منطقه آزاد قشم در دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس طراحی شده که مدیران مربوط به حوزه های مختلف با حضور در این نمایشگاه به تشریح جزئیات فرصت ها و ظرفیت های موجود خواهند پرداخت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم در پایان بیان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم در سال جاری پس از حضور پررنگ در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، مشهد، سلمانیه عراق، ایروان ارمنستان و شیامن چین، با حضور در «کیش اینوکس» حضور دیگری را در رویدادهای اقتصادی تجربه می‌کند.

براساس این گزارش، دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کیش اینوکس» با حضور منطقه آزاد قشم و سایر مناطق آزاد کشور از ۱۵ لغایت ۱۸ آبان‌ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

گفتنی است، این رویداد اقتصادی با حضور بیش از ۴۰ بنگاه اقتصادی فعال در زمینه‌های بورس، بانک و بیمه با محوریت شرکت خصوصی‌سازی به همراه مناطق آزاد کشور برگزار شده و در آن ضمن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد، جدیدترین متد فعالیت‌های بورسی، بیمه، بانکی و خصوصی‌سازی در کشور رونمایی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo