×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
امانتدار رأی مردم در انتخابات باشیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حبیب بهادری در نشست با بخشداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به آیه ۵۸ سوره نساء (إِنَّ اللهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللهَ‌ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللهَ‌ کانَ سَمیعاً بَصیراً) (خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید؛ و هنگامی‌که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید. خداوند، اندرزهای خوبی به شما می‌دهد. خداوند، شنوا و بیناست.)، گفت: صندوق رأی امانتی است در اختیار ما و تمام کاندیداها ما را امین خود شمرده‌اند و هم از لحاظ شرعی و هم قانونی و عرفی حق نداریم در این امانت خیانت کنیم.

وی با تأکید بر لزوم حضور مسئولان در دل مردم ادامه داد: امروز مردم بیشترین ارتباط و درگیری کاری را با بعضی ادارت شهرستان دارند و همین ارتباط زیاد موجب برخی نارضایتی‌ها شده است که باید زمینه‌ای فراهم شود که مردم بتوانند مشکلات خود را بی‌واسطه به گوش مدیران ارشد این مجموعه‌ها و سایر دستگاه‌ها برسانند.

بهادری با تأکید بر لزوم اهتمام ویژه مدیران برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال گفت: قطعاً عملکرد خوب مدیران و مسئولان و پاسخگو بودن آن‌ها به مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها تاثیر بسیار زیادی در حضور و مشارکت خودجوش مردم در انتخابات خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo