×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار شهردار با فرماندار بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلابن، مهدی نوبانی به همراه اعضای شورای معاونین شهرداری بندرعباس باحضور در فرمانداری بندرعباس با حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

نوبانى تعاملات دو سویه و همکارى هاى دوجانبه فرماندارى و شهردارى در شهر بندرعباس را محور این دیدار و گفتگو عنوان کرد شهردارافزود :استفاده از ظرفیت هاى شهر بندرعباس بر اساس موقعیت جغرافیایى در جهت رونق گردشگرى و معرفى صنایع دستی ،مشاغل خانگى و افزایش و پویایی کسب و کارهای مختلف، ویژه ى شهرهای بندرى یک موقعیت ویژه برای شهر و شهروندان است که در راستاى تفویت هویت و خلاقیت ساکنین منطقه بسیار اثر گذار می باشد.

شهردار بندر عباس گفت: شهردارى و فرماندارى به عنوان دو نهاد مهم در شهرمی توانند با تعاملات و شور ومشورت مسیر توسعه شهر را هموار نمایند و پیشرفت و ترقى شهر را سرعت بخشند.

مهدى نوبانى اظهار داشت:همراهى و همفکرى نهادهاى سیاسى، خدماتى، عملیاتى و نظامى و انتظامى در شهرها نظم و انضباط شهرى رونق کسب و کار ،توسعه متوازن شهر ،کاهش و حل مشکلات و موانع را به همراه دارد و هر زمان بین نهادها و سازمانهاى یک شهر فاصله باشد و تعاملات و ارتباطات کمرنگ شود مسیر رشد و شکوفایى و ترقى شهر نا هموار خواهد شد.

حبیب بهادرى فرماندار بندرعباس ضمن خوشامدگویى و تشکر از حضور و دیدار با شهردار و معاونین شهردارى بر همراهى وهمکارى مستمر این نهاد با شهردارى تاکید نمود و گفت:در چالشها و تکاپوى شهرها توجه به استفاده از توان خدماتى هر سازمان و نهاد برای مدیریت شهر بسیار حایز اهمیت أست زیرا هر کدام از ادارات و سازمانها سهمى در مسیر توسعه شهر دارند و شهردارى به واسطه ى ارتباطات فراگیر و رابطه مستقیم با مردم در مسیر رشد و توسعه شهر بسیار اثر گذار است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo