×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش ویژه رسانه‌ها و دستگاه‌های تخصصی برای جوانی جمعیت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار شکیبا محبی‌تبار، دبیر ستاد ملی جمعیت کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در بیانات مختلف، اظهار کرد: همه ارکان نظام باید به سمتی گام بردارند که مسئله جمعیت به عنوان اولویت اصلی کشور شناخته شود و یک عزم همگانی برای مدیریت این موضوع در برهه تاریخی ایجاد شود‌.

وی، با اشاره به شاخص‌های جمعیتی در شرق استان هرمزگان افق خوبی را برای استان هرمزگان نشان می‌دهد، عنوان کرد: جامعه روستایی و سنتی استان هرمزگان بیشتر مستعد فرزندآوری هستند به همین جهت توصیه می‌کنم حمایت از این اقشار و خانواده‌های دهک‌های بالای جامعه از طریق کمک‌های نهادهای حمایتی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت پایدار کردن منابع حمایت‌های جمعیتی، تصریح کرد: ترویج فرهنگ وقف جمعیت در جامعه می‌تواند به عنوان یک الگو برای تامین منابع حمایتی جهت رشد جمعیت شناخته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، موضوع وقف را بسیار گسترده دانست و تصریح کرد: می‌توان دامنه حوزه وقف را به جوانی جمعیت را گسترش داد و اقدامات بزرگی در این زمینه را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که در استان هرمزگان و سطح کشور نیاز است برای ترویج فرهنگ جوانی جمعیت انجام شود، مجموعه دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان هرمزگان همراه و همکار خواهد بود و در این راستا سعی می‌کنیم دستگاه‌ها را هم‌سو و همراه کنیم.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به اهمیت راه‌اندازی قرارگاه جوانی جمعیت،تشریح کرد: سهم هر دستگاه و نهاد باید در تحقق هدف مشخص شود و باید نقش ویژه‌ای برای دستگاه‌های تخصصی و رسانه‌ها و مطبوعات که بسیارتاثیرگذار هستند دیده شود برای عملیاتی شدن این امر یک دبیرخانه تخصصی برای این قرار گاه دیده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo