×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تفکر بسیجی عامل توسعه کشور است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمدرسول جلالی، اظهار کرد: بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، نقشی بی‌بدیل در حفظ و حراست از ارزش‌های نظام داشته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در خط مقدم دفاع از کشور و ملت بوده‌اند، افزود: مکتب بسیجی، مکتب تربیتی و فرهنگی است که با آموزه‌های دینی و انقلابی، جوانان را به انسان‌های شایسته و متعهد تبدیل می‌کند و همچون مدرسه‌ای است که انسان‌ها را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد.

وی گفت: اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل حوادث، تهدیدات و ناملایمات است و هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام(ره) و بیعتی دوباره با رهبری است.

جلالی با بیان اینکه هفته بسیج، یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی جوانان و تربیت‌یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین جلوه‌گاه‌های تفکر بسیج بود و این عزیزان باعث شدند ایران اسلامی‌مان قدرتمند و استوار باقی بماند.

جلالی با اشاره به اینکه فرا رسیدن هفته بسیج فرصتی دیگر است که نقش و اهمیت ساختار بسیج در بقاء، اقتدار و توسعه کشور تداعی شود، بیان داشت: علاوه بر حضور بسیجیان در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حریم وطن، امنیت و سلامت، تفکر بسیجی را می‌توان یک عامل اصلی و مهم در رشد و توسعه کشور دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo