×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در جزیره قشم/ ۴ قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، امید مهدوی مجد اظهار کرد: در نتیجه اقدامات اطلاعاتی و عملیات مشترک مأموران انتظامی و ناوگروه دریابانی با هماهنگی مقام قضایی، یک باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت در جزیره قشم شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: اعضای این باند پس از دریافت سوخت از جایگاه ها و پمپ بنزین های جزیره قشم و نگهداری آنها در انبار‌های خود، در فرصتی مناسب سوخت های قاچاق را به وسیله لنج های سوخت بر از طریق دریا به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل می کردند.

دادستان قشم تصریح کرد: مأموران همچنین پس از شناسایی یک انبار متعلق به اعضای این باند در روستای دولاب جزیره قشم، در بازرسی از محل مورد نظر ۲۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند. مهدوی مجد ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه تاکنون ۴ نفر از اعضای این باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستگیر شده‌اند.

وی یادآور شد: بنابر گزارش ضابطان، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل و اعضای این باند قاچاق سوخت ادامه دارد و نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم همچنین خاطرنشان کرد: سوخت‌های کشف شده از این باند طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo