×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
نمایندگان مجلس اجازه نفوذ قدرت‌ها در قانون‌گذاری‌ها را ندهند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز (دهم آذرماه) در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس،ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نیروی دریایی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام ابعاد با جهش روبرو بوده است و در حال حاضر ایران یکی از قوی‌ترین نیروهای دریایی جهان را دارد.

وی با ذکر این نکته که دوره تکامل نیروی دریایی را به سه بخش تقسیم کرد، عنوان کرد: درخشش نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با وجود امکانات محدودی که در اختیار داشتند یکی از بخش‌های تکامل نیروی دریایی بود که رژیم بعثی را با انجام عملیات‌هایی مانند «مروارید» در میدان، زمین‌گیر کردند.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به رشادت‌ها وایستادگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: اوایل انقلاب وقتی نیروهای آمریکایی شرایط را برای ناامنی منطقه فراهم می‌دیدند، جنگ نفت‌کش‌ها را در خلیج‌فارس آغاز کردند. ایستادگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود آسیب دیدگی یکی از ناوچه‌ها در برابر نیروی دریایی آمریکا که تا دندان مسلح بود برگ زرینی در حافظه ملت ایران خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، دوران سازندگی را مرحله دوم نیروی دریایی دانست و بیان کرد: نیروی دریایی با دستاوردهای نظامی خود در عرصه دریا وارد فاز جدیدی از معادلات جهانی شد. امروز حضور ایرانبه آب‌های منطقه‌ای محدو نمی‌شود؛ بلکه در آب‌های بین‌المللی و فرا منطقه‌ای مانند کارائیپ، مدیترانه آمریکای لاتین حضور دارند و منافع کشور ایران در جهان را تامین می‌کنند.

وی، تامین امنیت کشور در ابعاد مختلف را رحیل حضور قدرتمند در دریا دانست و اظهار کرد: امروزه فعالیت‌های هماهنگ و هم‌افزای نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران باعث شده است که اقتدار ایران در دریاها حکمفرما شود.

استکبار ستیزی یکی از ویژگی‌های یک دانشجوی آرمان‌خواه و حقیقت‌گرا است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز دانشجو، خاطرنشان کرد: دانشجوها نقش مهمی را در جامعه بر عهده دارند و همه‌ی مسئولین و تصمیم‌گیران باید به این موضوع توجه داشته باشند که دانشجو به دنبال حرف‌های تازه و مستدل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، آرمان‌گرایی را یکی دیگر از ویژگی‌های دانشجویان دانست و تشریح کرد: دانشجو در حقیقت آرمان‌های انقلاب را دنبال می‌کند؛ چراکه استکبار ستیزی یکی از ویژگی‌های یک دانشجوی آرمان‌خواه و حقیقت‌گرا است.

وی با ذکر این نکته که دم خروس دشمن آشکار شده و دست آن‌ها برای تمام دنیا رو شده است، مطرح کرد: اتفاقاتی که از اغتشاشات سال گذشته تا به امرور در سطح کشور و جهان رخ داد به خوبی به تحلیلگران و ناظرین نشان داد، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ارتقاء پیدا کرده است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به این نکته که جنگ غزه بسیاری از مسائل و ابهامات را در سطح جهان برطرف کرد، گفت: این جنایت رژیم غاصب قلب تمام انسان‌های باشرف و با وجودان را رنجاند و بسیاری از مردم در سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم غزه به میدان آمدند.

 

مردم مجلسی در تراز شهید مدرس می‌خواهند
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به در پیش بودن انتخابات، عنوان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است. این انتخابات به واسطه در راس امور بودن مجلس از اهمیت خاصی برخوردار است و تمام ارکان نظام و حاکمیت و تمام دوست‌داران نظام مقدس اسلامی باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنند.

وی، با اشاره به ویژگی‌های مجلس در تراز انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم مجلسی در تراز شهید مدرس می‌خواهند؛ مجلسی که در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کند و منافع کشور و جلوگیری از نفوذ دشمن را در اولویت خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در قانون‌گذاری‌ها اجازه اعمال نفوذ قدرت‌ها را ندهند و تنها منافع مردم جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo