×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهدا قهرمانان همیشه تاریخ ایران هستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علیرضا مروج در آیین تشییع شهید گمنام، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی گفت:  شهدا همیشه زنده اند و تا تاریخ هست در یاد و خاطر مردم می‌مانند و افتخار آفرینی می‌کنند. شهدا قهرمانان واقعی تاریخ هستند که با نثار جان خویش نه تنها به بالاترین درجه افتخار نائل گردیدند بلکه همواره افتخار ایران هستند و عزیز شمرده می‌شوند.

معاون اجرایی و امور تولید مجتمع ایزوایکو افزود : امروز بپاس قهرمان سرزمین مان و به یاد همه شهدا این مراسم تشیع با شکوه برگزار شد تا ادای احترامی باشد به همه ایثار گران، شهدا، جانبازان، آزادگان و همه کسانی که در عرصه دفاع مقدس مبارزه کردند تا خاک، ناموس و امنیت کشور مورد دست درازی دشمن قرار نگیرد.

مروج تصریح کرد: جنگ تمام شد ولی دشمن هنوز رجز می خواند. آنان ‌وقتی که در جبهه جنگ رو در رو حریف نشدند به خدعه و نیرنگ دست می زنند و در جبهه اقتصادی جنگ می کنند ولی کور خوندند سربازان وطن بار دیگر در این میدان با تلاش و جدیت و با تأسی از شعار سال مقام معظم رهبری و با استفاده علم و دانش روز، دشمن را  در عرصه اقتصادی و کار و تولید مایوس خواهند ساخت.

او با تقدیر از تلاشگران (کارگران و کارکنان) ایزوایکو اظهار داشت:  آنچه در دو سال گذشته توسط همکاران ما در این صنعت دریایی و کشتی سازی به وقوع پیوسته خود موید این مطلب است که با تلاش ،جدیت و با حضور در عرصه تولید و با ایجاد انگیزه مضاعف ، نه تنها می توان تولید را افزایش داد بلکه بخوبی می شود بر مشکلات اقتصادی فائق شد.

معاون اجرایی و امور تولید مجتمع ایزوایکو افزود: ما در مجتمع ایزوایکو و در حضور این شهید گمنام عزیزمان هم قسم می شویم که در راستای فرمان رهبر فرزانه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و همه همت و تلاش خود را برای پیشرفت ایران اسلامی بکار خواهیم بست و دشمنان این آب و‌ خاک را مایوس خواهیم ساخت.

وی در پایان از بسیج رسانه و فعالان رسانه‌ای استان که در مراسم اختتامیه جام رسانه امید هرمزگان در این مجتمع حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo