×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف ۱۹ هکتار اراضی ملی و دولتی جزیره قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف حدود ۱۹۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در مناطق مختلف جزیره قشم خبر داد.

وی با اشاره به تخریب مستحدثات غیرمجاز در این اراضی، تأکید کرد: این ساخت و ساز‌های غیرقانونی شامل «دیوارچینی، پی سنگی و سد و بند خاکی» بوده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۵۰۳ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این رفع تصرفات پس از سپری شدن مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد با همکاری فراجا در یک ماه اخیر به مرحله اجرا درآمده است.

قهرمانی در ادامه تصریح کرد: پرونده‌های مربوط به تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و دولتی مطرح و تشکیل شده در مراجع قضایی استان هرمزگان، با جدیت و سرعت رسیدگی می‌شوند و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تأکید کرد: مشارکت و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی عمومی امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی و جلوگیری از تعدی به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی را فراهم می‌سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها در این خصوص است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo