×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهسازی روشنایی آرامستان بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: تامین روشنایی محیط بهشت زهرا (س) جزو نیازهای ضروری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تامین افزایش روشنایی در راستای بالابردن سطح امنیت و صیانت از اموات نقش بسزایی در بهشت زهرا (س) دارد، افزود: عملیات بهسازی و نوسازی هفده پایه چراغ روشنایی در بلوار‌ها و ده برج نور در آرامستان صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به قدیمی بودن چراغ بلوار و برج نورها و نامناسب بودن جنس لامپ ها، صد عدد پروژکتور ال ای دی که از نظر کیفیت، نوردهی مناسب و صرفه جویی در مصرف برق موثر است مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تعداد ۴۶ پروژکتور ال ای دی در پایه چراغ بلوارهای ورودی جنب قطعات ۱۳،۱۴،۱۵،۱۸، مفاخر و از ساختمان اداری تا ساختمان غسالخانه و ۵۴ پروژکتور دیگر در ده برج نور محیط بهشت زهرا (س) توسط واحد تاسیسات سازمان آرامستان صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: طرح نوسازی و بهسازی تامین افزایش روشنایی در محیط بهشت زهرا(س) در راستای حفظ امنیت، آسایش و بالابردن رضایتمندی شهروندان انجام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo