×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
زمین گیر شدن قاچاقچیان مواد مخدر با ۱۴۸ کیلو تریاک در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بستک در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه  با قاچاقچیان و سوداگران مرگ،  شب گذشته  حین گشت زنی و  کنترل  یکی از محورهای فرعی و خاکی روستای انجیردان  به یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأمورین  ضمن دور زدن، اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و تیراندازی هوایی، خودرو متوقف، راننده   دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار ۶۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  شهرستان میناب نیز  طی عملیاتی دیگر در اوایل بامداد امروز  با انجام اقدامات اطلاعاتی و هدایت و همکاری اطلاعاتی پلیس مباره با مواد مخدر استان یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد انتقال یک  محموله مواد مخدر از طریق چند کوله بر و بصورت پیاده را داشتند شناسایی و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 وی خاطر نشان کرد:  مأموران ضمن شناسایی مخفیگاه و محل دپو مواد مخدر با تشکیل اکیپی به محل واقع در منطقه چراغ آباد اعزام و در  بازرسی از یک منزل،  ۳ متهم دستگیر و ۷۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف  و یکدستگاه خودرو پژو پارس متعلق به سوداگران توقیف و به همراه متهمان به یگان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  بیان داشت: با تلاش مأموران انتظامی استان طی این دو عملیات جداگانه، چهار قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و ۱۴۸ کیلو تریاک کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo