×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انجمن کارآفرینان جوان اتاق بازرگانی هرمزگان افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمدرضا صفا افزود: انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان به همت جوانان بازرگان و کارآفرین اتاق بازرگانی استان ایجاد شده است.

صفا اظهار داشت: امیدوارم که این انجمن پایه جذب جوانان نخبه کارآفرین باشد و این قول را به مجموعه انجمن جوانان کارآفرین استان هرمزگان می دهم که اتاق حمایت های بی دریغی که از سایر انجمن ها داشته وحتی بیشتر را از این انجمن نوپا داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از راه اندازی این انجمن این بوده که جوانانی که وارد چرخه تجارت و بازرگانی و صنعت و معدن و کشاورزی می شوند، با ابعاد کارهای اجتماعی و اقتصادی و زیرساخت های اقتصادی که مشخص شده، آشنایی بیشتر ی پیدا کنند.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان تصریح کرد: در رابطه اعتبارات و نیازهای مالی انجمن، حمایت های کاملی را خواهیم داشت.

صفا از راه اندازی دو انجمن دیگر در اتاق بازرگانی هرمزگان در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی گفت: هدف اتاق از راه اندازی این انجمن ها ایجاد اشتغال و کارآفرینی و امورات پایه ای در این بخش هاست.

در پایان صفا بیان داشت : اتاق بازرگانی تجربیاتش را در اختیار نسل جوان این انجمن قرار می دهد تا جوانان عضو انجمن در حوزه های مختلف رشد کنند.

حسن روحانی تازیانی در مراسم افتتاح انجمن جوانان اتاق بازرگانی هرمزگان، افزود: در سراسر جهان و همچنین در ایران اتاق بازرگانی توجه ویژه ای به حضور جوانان جهت توسعه و پیشبرد اهداف با تکنولوژی و امکانات مدرن و به روز دارد و این مهم با تشکیل انجمن کارآفرینان جوان اجرایی شده است.

روحانی تازیانی، عنوان کرد: با توجه به جوان بودن اعضای این انجمن یکی از امتیازات پیوند بین تجربه ، خلاقیت و نوآوری در اقتصاد و تجارت است

وی، با بیان اینکه اتاق های بازرگانی بحث های حاکمیتی را ندارند و همیشه طبق قانون بحث های مشورتی را دارند، مطرح کرد: انجمن ها به عنوان بحث مشورتی باید جهت تصمیمات بهتر برای بخش کارآفرینی مسائل این بخش را جهت شناسایی ، تسهیل و رفع نیازهای کارآفرینی جوانان به دستگاه حاکمیتی اجرایی منتقل کنند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان ، با اشاره به اینکه مشاغلی که با توجه به تکنولوژی و گذر زمان تغییر کرده اند به روز رسانی شوند، خاطرنشان کرد: همیشه جوان ها در خط مقدم آکادمیک در خصوص اقتصاد و تجارت فعالیت داشته اند اما باید توجه داشت که تجربه و نسل پذیری در حوزه اقتصاد بسیار حائز اهمیت است و تلفیقی از حضور جوانان و افراد باتجربه در این رسته می تواند به پویایی اقتصاد کمک کند را نمی توان نادیده گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo