×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تراز تجاری قشم بیش از ۲۶۹ میلیون دلار شد / ادامه روند رو به رشد صادرات و صادرات مجدد منطقه آزاد قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محسن رضایی فر با بیان این مطلب، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری مجموعا بیش از ۴۱۲ میلیون دلار صادرات و صادرات مجدد در منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.
وی ادامه داد: از این میزان بیش از ۳۱۵ میلیون و ۸۷۹ هزار دلار مربوط به عملکرد حوزه صادرات از محل تولید در منطقه آزاد قشم به خارج از کشور می باشد.

به گفته مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم؛ همچنین از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، بیش از ۹۵ میلیون ۱۷۳ هزار دلار صادرات مجدد در این منطقه آزاد انجام شده است.

رضایی فر با اشاره به واردات قطعی ۱۴۶ میلیون و ۲۹۰ هزار دلاری از ابتدای سال جاری، افزود: تراز تجاری منطقه آزاد قشم در این مدت به مثبت ۲۶۹ میلیون دلار رسید.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری میزان صادرات از محل تولید به خارج از کشور و صادرات مجدد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب ۸۸ و ۲۴۰ درصد رشد داشته است.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: اصلی ترین شرکای تجاری منطقه آزاد قشم کشورهای امارات متحده عربی، عمان، سومالی، قطر، هنگ کنگ، عراق و سریلانکا و قیر نفت، سیمان پاکتی، سیگار، ادکلن و ماهی خشک مهمترین محصولات صادراتی این منطقه را تشکیل می دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo