×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
آغاز مزایده ۱۴۹ ردیف کالا به ارزش۲۷۴ میلیارد تومان در استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر مسئولان قضایی بر وضعیت انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه بازدید های مستمر و تدابیر اتخاذ شده از سوی تیم بازرسی دادگستری استان با همکاری مسئولان اجرایی، مزایده شماره ۲۷۶ اموال تملیکی این استان از امروز ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ لغایت ۱۷ بهمن ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کالا‌های ارائه شده در این مزایده شامل ۱۴۹ ردیف از جمله تعداد قابل توجهی خودروهای سواری نو و مستعمل و کامیون معدنی، قطعات موتور قایق، لوازم برقی، برنج، کشمش و اقلام دیگر به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه ضمن تأکید بر تداوم پیگیری مجدانه به منظور تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر اموال موجود در تمام انبارهای بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، خاطرنشان کرد: در نتیجه نظارت دستگاه قضایی و باتوجه به برنامه مدون و زمان‌بندی شده در اداره‌کل اموال تملیکی استان، نسبت به برگزاری مزایده‌های مستمر در خصوص کالاهایی که باید به فروش برسند اقدام مقتضی صورت می‌گیرد و بر این اساس تمهیداتی اتخاذ شده است که معضل معطلی و در انبار ماندن کالاها و وسایلی که مورد نیاز مردم و کشور است، تکرار نشود.

گفتنی است؛ اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند برای بازدید از کالاهای موضوع این مزایده به اداره‌کل اموال تملیکی استان هرمزگان مراجعه نمایند و پس از دریافت نامه، از کالا یا کالاهای مدنظر خود بازدید کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان در مزایده باید گواهی امضا الکترونیک(توکن) داشته باشند یا برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند و توجه داشته باشند که بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه تدارکات دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام خواهد شد.

شایان ذکر است ارائه پیشنـهاد قیمت نیز از همین طـریق انـجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده‌، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo