×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
چهار پارکینگ موقت نوروزی در شهر قشم ایجاد شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سعید اکبریان در آستانه ورود به سال ۱۴۰۳ با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش اعظم میهمانان نوروزی جزیره جهانی قشم با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به این منطقه سفر می‌کنند، چهار پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰۰ خودرو برای رفاه حال میهمانان در شهر قشم ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه برای راه‌اندازی این چهار پارکینگ ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: تلاش کردیم در نقاط پرجمعیت شهر قشم این امکانات را آماده کنیم تا میهمانان با پارک وسایل نقلیه خود در مکانی مناسب، با آرامش از زیبایی‌های جزیره لذت ببرند.

به گفته رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، نخستین پارکینگ در ابتدای بلوار مشاهیر شهر قشم (میدان حافظ به سمت پارک زیتون) قرار دارد و یک پارکینگ دیگر هم جنب پارک گلستان در مجاورت پارک زیتون ایجاد شده است.

وی ادامه داد: یک پارکینگ در مجاورت مجتمع تجاری معراج جنب اسکله شهید ذاکری و پارکینگ چهارم هم جنب مجتمع سیتی سنتر یک قرار دارد.

اکبریان با خوشامد گویی به میهمانان جزیره قشم اعلام کرد: ۱۲ کمپ پارک هم در سطح جزیره قشم با امکاناتی همچون پارک خودرو، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوپر مارکت و مکان بازی کودکان برای رفاه حال مسافران جزیره آماده شده است.

جزیره قشم با دارا بودن ظرفیت‌های متنوع گردشگری، بازار مناسب خرید، سواحل زیبا، آب و هوایی کاملا بهاری و مردمانی میهمان دوست این روزها میزبان انبوه مسافرانی است که از سه میر دریایی (اسکله شهید حقانی به سمت اسکله شهید ذاکری) زمینی (اسکله پل به سمت اسکله لافت) و هوایی (فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد) وارد این جزیره زیبای جهانی می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo