×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمات سفر دریایی به قشم با ۸۰ فروند شناور/ورود به جزیره شبانه روزی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی اشتری با بیان این مطلب اعلام کرد: ۴۰ فروند شناور در ایام تعطیلات نوروزی در مسیر اسکله‌های شهید ذاکری شهر قشم و شهید حقانی بندرعباس با چهار هزار و ۳۱۲ صندلی، اقدام به جا بجایی میهمانان می‌کنند.

وی ادامه داد: ۳۵ فروند شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) هم در این ایام با ظرفیت ۱۴۰۰ دستگاه انواع خودرو شامل سواری، مینی‌بوس، اتوبوس، وانت‌بار، کامیون‌های ویژه حمل مواد غذایی و تانکرهای حامل سوخت هم در این مدت در مسیر اسکله‌ پل بندر خمیر به اسکله لافت در جزیره قشم مشغول فعالیت هستند.

به گفته رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، تعداد ۵ فروند کشتی با ۵۶۰ صندلی هم با هدف انجام گردش‌های دریایی در ایام نوروز ۱۴۰۳ به علاقمندان سفرهاتی دریایی خدمات خواهند داد.

 ورود به جزیره شبانه روزی است

وی با اشاره به اینکه سفر به قشم از مسیر اسکله پل به لافت به صورت شبانه روزی انجام می‌شود، افزود: میهمانانی که با وسایل نقلیه عازم این جزیره جهانی هستند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانند با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت وارد این جزیره زیبا شوند.

اشتری بیان داشت: ورود به جزیره قشم با توجه به اقدامات انجام شده در اسکله پل برای تسریع در اقدامات گمرکی تکریم میهمانان نوروزی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور واقع شده است. ظرفیت‌های کم نظیر و بی‌نظیر گردشگری این جزیره جهانی موجب شده در طول سال و به ویژه ایام تعطیلات پایان سال و نوروز، شمار زیادی از ایرانیان و همچنین خارجیان علاقمند به جاذبه‌های گردشگری، به این جزیره زیبا سفر کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo